بیانیه جهاد دانشگاهی به مناسبت فرارسیدن یوم الله بیست و دوم بهمن ماه

جهاد دانشگاهی به مناسبت فرارسیدن یوم الله بیست و دوم بهمن ماه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن بیانیه این نهاد به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و دوم بهمن ماه، تجلی پیروزی حق بر باطل و غلبه خون بر شمشیر یادآورِ ثمره مجاهدت ها و مبارزات طولانی یک ملت مسلمان و انقلابی است که برای استقرار احکام کامل‌ترین دین خدا از جان و مال خویش گذشته؛ ملتی رشید و صبور که از ولی فقیه زمانشان آموختند مجاهده، ظلمستیزی، مبارزه با استکبار، حمایت از مظلوم و رهائی از بند وابستگی مادی گرایان، اساسی ترین مفاهیم در مسیر جلب هدایت الهی است.
این روزِ بزرگ، جشن ملتی با ایمان، مصمم و انتخابگر است که از پرچم سربلند انقلاب اسلامی و شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" خود در گردنه ها و منزلگاه های دلهره آور تاریخ، همچون جانِ شیرین، حراست کرده و آن را گرامی داشتهاند.
در این میان، درخشش این حرکت مستمر، ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و نقطه عطف آن راهپیمائی باشکوه 22 بهمن است که رویدادی عزت آفرین، حماسی، وحدت بخش و دشمن شکن در عرصه تاریخ انقلاب و به ویژه طی سال های اخیر محسوب میشود.
ملت سربلند ایران، امروز و در آستانه سی و هشتمین بهار آزادی دیگر به خوبی پشت صحنه تحرکات دشمن و در رأس آنها آمریکای جنایتکار را میداند و باهوشمندی و پیروی از رهبر انقلابی، شجاع و زمانشناس خود، راهبرد اصولی "نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی" را تابناک تر از پیش به جهانیان عرضه داشته و سرافراز و پایا به طی مسیر پرافتخار شهیدان ادامه میدهد.
فرزندان انقلاب در جهاددانشگاهی نیز با درک این مهم و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ضمن دعوت از اقشار مختلف ملت برای حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر با آرمانهای امام راحل (ره) و شهیدان والامقام پیمان میبندند که با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و حفظ روحیه استکبارستیزی، با تمام توان در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 730412

وب گردی

وب گردی