ویدیوی تبلیغاتی کوالکام برای معرفی اسنپدراگون 835

شرکت کوالکام، سازنده‌ی چیپ‌ست‌های اسنپدراگون، ویدیویی برای معرفی پردازنده‌های جدید خود منتشر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، هفته‌ی گذشته شرکت کوالکام ویدیوی تبلیغاتی جدیدی به نام Unsung Hero منتشر کرد که در این ویدیو، اطلاعات بیشتری در مورد پردازنده‌های جدید خود ارائه کرده است. این ویدیوی تبلیغاتی که در یوتیوب آپلود شده، به کوچک بودن پردازنده و قدرت بالای آن اشاره می‌کند.

کوالکام امسال وارد دهمین سال تولید چیپ‌ست‌های سری اسنپدراگون شده است. پردازنده‌های این کمپانی از ابتدای عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند، مورد توجه بسیاری قرار گرفته‌اند. تولید چیپ‌های این شرکت از اسنپدراگون اس ۱ شروع شد و پس از آن به ترتیب شاهد عرضه‌ی اسنپدراگون اس ۲، اسنپدراگون اس ۳ و اسنپدراگون اس ۴ بودیم. سال ۲۰۱۳، شرکت کوالکام با معرفی سری جدید پردازنده‌های خود، مسیرش را در این حوزه تغییر داد و از نام‌گذاری جدیدی برای تولیداتش استفاده کرد. پس از این تغییر، پردازنده‌های سری اسنپدراگون ۲۰۰ این کمپانی در میلیون‌ها دستگاه رده پایین مورد استفاده قرار گرفت و چیپ‌ست‌های اسنپدراگون ۴۰۰ و ۶۰۰ نیاز‌های بازار دستگاه‌های میان‌رده را پاسخ دادند. پس از آن شاهد معرفی اولین سری پردازنده‌های رده‌بالای کوالکام موسوم به اسنپدراگون ۸۰۰ بودیم. به عبارت دیگر، چیپ‌ست‌های اسنپدراگون کمپانی کوالکام در طول یک دهه‌ی گذشته، در تعداد بی‌شماری از مدل‌های مختلف گوشی‌ هوشمند به کار گرفته شده‌اند و شاید همین موضوع باعث شده است این شرکت از عنوان Unsung Hero برای ویدیوی جدید خود استفاده کند. در واقع می‌توان گفت تولیدات و تجهیزات کوالکام در ۱۰ سال گذشته همیشه مورد توجه مشتریان گوشی‌ هوشمند و تبلت‌ بوده است.

در ویدیو جدید کوالکام، به این موضوع پرداخته‌ می‌شود که یک اژدهای کوچک (پردازنده اسنپدراگون) دوست دارد از قدرتش برای اهداف خوب استفاده کند و همین امر باعث می‌شود تا بخواهید چنین اژدهایی را به‌صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته به خدمت بگیرید و مسلما در جهت اهداف خوب. به عبارت دیگر این آگهی می‌گوید این همان اژدهایی است که می‌خواهید در گوشی‌ خود داشته باشید و به افراد توصیه می‌شود به دنبال گوشی‌های هوشمندی باشند که پردازنده‌ی آن‌ها، اسنپدراگون است. اگرچه در تبلیغ مورد بحث یک گوشی هوشمند اندروید نشان داده می‌شود، اما می‌توان محتوای این آگهی را شبیه به ویدیویی دانست که قبلا در کانال یوتیوب انگلیس کوالکام منتشر شده بود و در آن گوشی هوشمند مایکروسافت لومیا ۶۴۰ که از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۰۰ بهره می‌برد، به نمایش درآمده بود. در هر صورت پردازنده‌ی جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ در بسیاری از گوشی‌های هوشمند آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از جمله پرچم‌دارانی که انتظار می‌رود از چیپ جدید کوالکام بهره ببرد، می‌توان به گلکسی اس ۸ سامسونگ اشاره کرد.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده : ناهید سمیعی

کد خبر: 730420

وب گردی

وب گردی