دیدار رئیس فدراسیون اسکواش با معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش

در دومین ملاقات رییس فدراسیون اسکواش با معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای، تفاهم نامه فدراسیون اسکواش تائید شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکواش، مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش به همراه امیر عزیزی پور دبیرکل و هادی اسلامی خزانه دار فدراسیون جهت ارائه برنامه ها، رویکردها و چشم انداز ترسیمی اسکواش در کشور، در محل وزارت ورزش و جوانان با محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای دیدار کردند.
در این دیدار تفاهم نامه مالی سال آینده فدراسیون اسکواش با دفاع و تحلیل برنامه های فدراسیون در سال 1396 به تایید داورزنی رسید.
معاون قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بررسی جایگاه اسکواش ایران در جهان و آسیا گفت: دولت مبالغی را که به فدراسیون های ورزشی به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی اختصاص می دهد، حکم کمک را دارد. هر فدراسیون باید برنامه راهبردی و یک پلن در خصوص حوزه بازاریابی را عرضه کند و با جلب همکاری افراد موثر در هیات رییسه و تقویت زنجیره ارتباطات بین اعضا، درآمدزایی را در صدر برنامه های خود قرار دهد.
وی اظهار داشت: سلیمانی از مدیران توانمند ورزش است و از زمانی که در کرمان به عنوان معاون اداره کل ورزش استان مسولیت داشت، با وی آشنایی دارم و با ایجاد هم افزایی، رشد خوبی را در اسکواش بوجود آورده است.
داورزنی افزود: ارتباط فدراسیون با شهرداری نقطه قوت بوده و می توان از طریق سازمان ورزش شهرداری در سالن های در اختیار پایتخت اسکواش را راه اندازی کرد.
گفت و گو در باره برنامه های فدراسیون در راستای بازی های آسیایی جاکارتا در سال 2018 از دیگر محورهای این نشست بود. در این نشست شهرام منکرسی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه قهرمانی هم حضور داشت.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده: پوریا پورعرب

604/601

کد خبر: 730426

وب گردی

وب گردی