پهپادی که جلسه برگزار می کند

اگر قادر به شرکت در برخی نشست ها و جلسات مهم کاری نیستید، می توانید از این پس برای تبادل نظر و گفتگو با افراد حاضر در این جلسات از پهپاد کمک بگیرید.

به گزارش ایسکانیوز، گوگل به تازگی پهپادی را اختراع کرده که ابعادی بسیار کوچک داشته و در کف دست انسان جا می شود. این پهپاد که قادر به دریافت و ضبط تصاویر نیز هست، می تواند در یک اتاق پرواز کند و برقراری ارتباط صوتی و تصویری را میان حضار و افرادی در نقاط دیگر جهان ممکن کند.

گوگل اولین بار در آگوست گذشته این اختراع را به نام خود ثبت کرد ولی جزئیات آن به تازگی برای عموم فاش شده است. مزیت این پهپاد آن است که به افراد خارج از محل برگزاری جلسه حس حضور در آن را منتقل می کند، زیرا این ابزار دقیقا به شیوه ای عمل می کند که فرد خود را بر روی یک صندلی در جلسه حس می کند.

پهپاد یاد شده می تواند بدون سروصدا و ایجاد مزاحمت در سالن برگزاری جلسه جابجا شود و بر روی فرد یا افراد خاصی زوم کند. این پهپاد علاوه بر دوربین مجهز به میکروفون و بلندگو هم هست و به شکل اچ طراحی شده و هر پایه آن در قالب یک پا طراحی شده است.

این پهپاد هم مانند اکثر پهپادها دارای برنامه موبایلی خاصی نیز هست که کنترل و اعمال تنظیمات را بر روی آن تسهیل می کند. پهپاد یاد شده هنوز در مرحله آزمایشی است و زمان عرضه و قیمت آن مشخص نیست.

200/202

منبع: مهر

دریافت کننده : ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 730461

وب گردی

وب گردی