حجت الاسلام آل هاشم:مقامات آمریکایی پاسخ خود را در 22 بهمن خواهند گرفت

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: مردم همیشه در صحنه و هوشیار ایران اسلامی همواره با حضور گسترده در مناسبات ملی و مذهبی جهانیان را به حیرت وا داشته اند و قطعاً مقامات آمریکایی نیز پاسخ تهدیدات اخیرشان را در راهپیمایی 22 بهمن خواهند گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم طی سخنانی در همایش تجلیل از پیشکسوتان؛ پرستاران؛ خانواده معظم شهدا و کارکنان فرماندهی آماد و پشتیبانی نزاجا با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و تبریک این ایام به آحاد مردم شهید پرور ایران اسلامی اظهارداشت: در میان تمام عواملی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شد 3 عامل یعنی رهبری پیامبرگونه امام راحل، دینمداری و اعتقاد آحاد مردم در کنار انسجام و وحدت و همدلی از همه عوامل مهمتر و تأثیرگذارتر بودند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه برنامه های دین اسلام به برکت این انقلاب احیا و اجرایی شد، خاطرنشان کرد: گسترش محافل دینی، حضور گسترده جوانان در مراسم اعتکاف و پیاده روی اربعین از جمله ارزشهایی است که به برکت هدایت های پیامبر گونه امام راحل احیا شدند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: خوشبختانه ما در نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای افقی که معظم له در بحث تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم، ترسیم نموده اند، قدم های خوبی برداشته ایم که البته باید بیشتر تلاش کنیم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه خاطر نشان کرد: قرآن امروز به برکت امام(ره) و عنایت مقام معظم رهبری به صحنه اجتماع آمده و معنویت را برای جامعه اسلامی به ارمغان آورده است.
وی خاطرنشان کرد:خدا را شاکریم که بعد از امام خمینی(ره) همان راه، با همان صلابت، توسط مقام معظم رهبری ادامه یافته و امیداریم این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل شود.
نماینده ولی فقیه در ارتش سپس به تشریح نقش نیروهای مسلح بویژه ارتش در به ثمر نشستن و تسریع در روند پیروزی انقلاب پرداخت و تصریح کرد: حرکت بی نظیر ارتشیان بویژه همافران در 19 بهمن 57 کمر طاغوت را شکست و رژیم شاهنشاهی را مأیوس و دوست داران انقلاب را امیدوار نمود.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش سپس به تهدیدات جدید آمریکا علیه ایران بعد از روی کار آمدن رئیس جمهور جدید این کشور اشاره و خاطر نشان کرد: البته تاریخ به ما ثابت کرده هر فردی که در این کشور به قدرت رسیده چیزی از خصومت های این کشور علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کم نشده بلکه همچنان شاهد افزایش تهدیدات و خصومت های این کشور علیه کشورمان هستیم.
وی تأکید کرد: باید توجه داشته باشیم که وحدت و انسجام ملی حول محور ولایت یکی از عوامل مهم در مقابل این گونه تهدیدات است.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در پایان راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و انتخابات پیش رو را از مصادیق وحدت و انسجام ملی برشمرد و تأکید کرد: هم اکنون در آستانه دو رویداد و امتحان بزرگ قرار داریم چراکه این دو اتفاق بزرگ می تواند بر جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران که مبتنی بر مردم سالاری دینی است در سطح منطقه و جهان تأثیرگذار باشد و البته مردم همیشه در صحنه و هوشیار ایران اسلامی نیز همواره با حضور گسترده خود در مناسبات ملی و مذهبی جهانیان را به حیرت واداشته اند و البته مقامات آمریکایی نیز پاسخ تهدیدات اخیرشان علیه ایران اسلامی را باحضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن خواهند گرفت.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ انتشاردهنده: فاطمه سرلک

کد خبر: 730479

وب گردی

وب گردی