انتشار تصاویر شماتیک از گلکسی S8؛ خداحافظی با برآمدگی دوربین

بیرون زدگی دوربین در موبایل های امروزی یکی از امور ناخوشایندی است که مورد پسند اغلب کاربران نیست؛ به عبارت دیگر مردم حاضرند ضخامت تلفن هوشمندشان بیشتر شود اما لنز دوربین برجستگی اضافی نداشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز، اگر به خاطر داشته باشید گلکسی S6 سامسونگ به قدری باریک بود که دوربین 1.7 میلی متر بیشتر از خود موبایل ضخامت داشت؛ این رقم در گلکسی S7 با کاهش قابل توجهی به 1.0 میلی متر رسید و با کاهش به 0.8 میلی متر در نوت 7 دنبال شد.

در ادامه این روند چندی پیش شنیده شد که سامسونگ قصد دارد این برآمدگی را در گلکسی S8 به طور کامل برطرف کند و برجستگی دوربین موبایل تقریباً به 00 می رسد؛ البته با فدا شدن باریکی دیوایس.

حالا منابعی که ساعاتی پیش دست به انتشار رندرهایی واضح از پرچمدار مورد انتظار کره ای ها زدند، تصاویر شماتیک جدیدی منتشر کرده اند که بیرون زدگی گلکسی S88 را با گلکسی S7 و نوت 7 مقایسه می کند.

بر این اساس موبایل جدید سامسونگ به اندازه کوچکی از پرچمداران قبلی ضخیم تر بوده و در نتیجه برجستگی دوربین به 0.2 میلی متر رسیده است که با توجه به فریم فلزی دور لنز، می توان آن را عملاً مسطح تلقی کرد.

گفتنی است گلکسی S8 احتمالاً فروردین ماه طی مراسمی اختصاصی رونمایی شده و اوایل اردیبهشت از راه می رسد.

200/202

منبع: دیجیاتو

دریافت کننده : ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 730485

وب گردی

وب گردی