دکتر انگجی:  شهدا در کنار ما هستند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام واحد تبریز و تجدید میثاق با آزمانهای ‌امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای اسلام گفت: ما در کنار شهدا هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر انگجی گفت: دهه فجر متبرک به نام امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) می باشد و امروز فرصت خوبی را بدست آوردیم برای تجدید میثاق با شهدا و آرمانهای آنان و امام شهدا به مزار زیارت شهدا نایل شویم.

وی افزود: ما به عنوان خدمتگزاران نظام در کنار شهدا هستیم.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: خواسته شهدا خدمت صادقانه بود و امیدواریم بتوانیم به این خواسته عمل کنیم.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: زیر سایه توجهات حضرت ولی عصر، همه کسانی که با خلوص نیت، کار و تلاش می کنند تا محیط دانشگاه در کمال آرامش فعالیت کند، موفق و مؤید شوند.

آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام واحد تبریز و تجدید میثاق با آرمانهای ‌امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای اسلام به همت بسیج دانشجویی و ستاد گرامیداشت دهه فجر این دانشگاه در نهمین روز از ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور دکتر سیدجواد انگجی رییس دانشگاه آزاداسلامی استان آذربایجان شرقی، معاونین،‌ مدیران، استادان، کارمندان و دانشجویان واحد تبریز صبح امروز در حسینه شهدای گمنام برگزار شد.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 730588

وب گردی

وب گردی