تجدید میثاق دانشگاهیان با شهدای جاویدالاثر در دانشگاه آزاد اسلامی اراک

مراسم تجدید میثاق با شهدا و عطرافشانی آرامگاه شهدای جاویدالاثر در هشتمین روز از ایام الله مبارک دهه فجر در کنارآرامگاه شهدای جاویدالاثر واحد اراک برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی با بیان اینکه طبق فرموده قرآن و آموزه‌های دینی شهدا زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند به ذکر خاطره از کرامات شهید همت پرداخت.

دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی نیز در حاشیه این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت سی و هشتمین سالروز بهار انقلاب اسلامی، گفت: «زبان از بیان عشق ورزی خالصانه به شهدا و ایثارگران ناتوان است و امروز میهن اسلامی به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی در بلندای قله افتخار و سعادت ایستاده است.»

دکتر علیرضا نظام آبادی بیان کرد: «همه ما در قبال شهدا مسئولیم و وظیفه داریم تا با تلاش و مجاهدت در مسیر ولایت فقیه و آرمان های امام راحل میراث دار واقعی راه شهدا، ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس باشیم.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با حساس برشمردن وضعیت کنونی، از جامعه دانشگاهی دعوت کرد همچون گذشته در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضوری پررنگ داشته باشند.

این مراسم با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی اراک در کنار آرامگاه شهدای جاویدالاثر واحد اراک برگزار شد.

برنگار آنا، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی با بیان اینکه طبق فرموده قرآن و آموزه‌های دینی شهدا زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند به ذکر خاطره از کرامات شهید همت پرداخت.

حجت الاسلام ایوب سلحشورنیا گفت: «ما هرچه داریم از برکت خون شهداست و امیدواریم پیرو و ادامه دهنده راه ایشان باشیم.»

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 730609

وب گردی

وب گردی