سعیدی:  جای خالی آیت الله هاشمی در این روزها دل ملت را به درد آورده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی به مناسب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،‌ بر اتحاد و وحدت میان مردم تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن یادداشت فاطمه سعیدی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:
بار دیگر در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمندمان قرار داریم و دل ها به یاد آن پیر فرزانه سفرکرده و مجاهدان راه حق است.
اگرچه امسال ایام دهه فجر را در شرایطی آغاز کردیم که جای خالی آیت الله هاشمی رفسنجانی، دل ملت را به درد آورده و دلسوزان انقلاب را اندوهگین کرد اما راه هاشمی که همان راه امام و رهبری معظم انقلاب بود ادامه دارد.
ایام الله دهه فجر همیشه زمان وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران بوده است. چه آن زمان که حضرت امام خمینی به ایران بازگشتند و چه حالا که سی و هفت سال از آن روزها گذشته است.
امروز اما نیاز ایران بزرگ و عزیز ما به وحدت بیش از گذشته احساس می شود. ما در منطقه ای زندگی می کنیم که بی خردی سیاستمداران و قدرت های جهانی و تفکر تکفیری و خشونتی که هیچ نسبتی با اسلام ندارد، روزگار مردمان را رنگ خون و ترور زده و آنچه کیمیا شده امنیت است. همچنین با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید ایالات متحده دشمنی آنها با ملت ایران آشکارتر شده و لازم است ما در داخل کشور هوشیارانه و متحد در برابر اقدامات احتمالی آنان برنامه ریزی و اقدام کنیم.
اما لازمه این اتحاد و وحدت کلمه که امام عزیز ما آن را بین ملت نهادینه کرد برادری و همدلی میان تمام نیروهای سیاسی کشور است. اگر همه کسانی که دل در گرو امام و انقلاب دارند اجازه صحبت و حضور داشته باشند ملت نیز با آغوش باز به استقبال رویکردهای تازه می رود و فصلی جدید از همدلی مردم در سایه نظام جمهوری اسلامی رقم می خورد.
اینجانب امیدوارم به برکت ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گام های موثری برای پایان دادن به حصرها و محدودیت ها برداشته شود.

ان شا الله.
فاطمه سعیدی
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

خبرنگار: راضیه فراهانی/ انتشاردهنده: فاطمه سرلک

کد خبر: 730621

وب گردی

وب گردی