عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: همواره به دانشگاه آزاد اسلامی نگاه حمایتی داریم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه ما همواره به دانشگاه آزاد اسلامی نگاه حمایتی داریم بیان کرد: اگر لازم باشد از دکتر ولایتی برای آشنایی با سیاست های وی در خصوص دانشگاه آزاد اسلامی ، ایجاد همکاری های نزدیک و انتقال اطلاعات و تبادل نظر به کمیسیون دعوت خواهیم کرد.

جبار کوچکی نژاد نایب رئیس دوم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرگزاری ایسکانیوز، با اشاره به انتخاب دکتر ولایتی به عنوان ریاست هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با این تحولی که در دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت و دکتر ولایتی به عنوان سکاندار دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد امید آن داریم که تعاملات میان روسای هیات امنا و دانشگاه آزاد و مجلس شورای اسلامی بیشتر از قبل باشد.

وی در ادامه در خصوص برخی از شائبه ها و جهت گیری های سیاسی که در داخل دانشگاه وجود دارد خاطر نشان کرد: با حضور دکتر ولایتی این جهت گیری ها حل شده و یقینا مدیران دانشگاه آزاد اسلامی تلاش دارند تا دانشگاه را در اهداف عالی آموزش پیش ببرند.

نایب رئیس دوم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه تغییر در حال حاضر به نفع دانشگاه آزاد نیست افزود: من معتقدم که باید در این خصوص فرصت های بیشتری داده شود تا فعالیت هایی که صورت گرفته نمود پیدا کند.

کوچکی نژاد در پایان تصریح کرد: ما همواره به دانشگاه آزاد نگاهی حمایتی داریم ضمن اینکه اگر لازم باشد از دکتر ولایتی برای آشنایی با سیاست های وی در خصوص دانشگاه آزاد ، ایجاد همکاری های نزدیک و انتقال اطلاعات و تبادل نظر به کمیسیون دعوت خواهیم کرد.

خبرنگار:علی درخشان / منتشر کننده:فاطمه سرلک

کد خبر: 730653

وب گردی

وب گردی