نماینده مجلس: استمرار مدیریت دکتر میرزاده می تواند به موفقیت های هر چه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی منجر شود

نماینده بویراحمدو دنا گفت: با توجه به این موضوع که دکتر میرزاده در طول دوران مدیریت خود ثابت کردند که توانایی علمی و اجرایی را در فعالیت های دانشگاهی دارند، استمرار دوره مدیریت ایشان می تواند به موفقیت های هر چه بیشتر این مجموعه علمی منجر شود.

دکتر غلام محمد زارعی ، نماینده بویراحمدو دنا درگفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره استمرار مدیریت دکتر حمید میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دکتر میرزاده زمانی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده گرفتند که کشور از لحاظ اقتصادی و تعداد دانشجو دچار بحران بود. اما خوشبختانه دکتر میرزاده با مدیریتی متکی بر علم و دانش توانست دانشگاه را از این وضعیت خارج کرده و به شرایطی تثبیت شده برساند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع که دکتر میرزاده در طول دوران مدیریت خود ثابت کردند که توانایی علمی و اجرایی را در فعالیت های دانشگاهی دارند، استمرار دوره مدیریت ایشان می تواند به موفقیت های هر چه بیشتر این مجموعه علمی منجر شود.

نماینده بویراحمد و دنا درباره انتخاب دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دکتر ولایتی شخصیت علمی،متین و مورد وسوق رهبر معظم انقلاب از ابتدا تاکنون هستند و قطعا با توجه به ظرفیت های بارز و تجارب ارزشمند ایشان می توان به تغییرات مثبت،تحرک و انرژی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی امیدوار بود.

وی در پایان عنوان کرد: همچنین با توجه به حضور دکتر ولایتی و همکاری ایشان با دکتر میرزاده ، آینده روشنی را ازلحاظ علمی و اقتصاد دانش بنیان برای دانشگاه آزاد اسلامی پیش بینی می کنیم.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 730686

وب گردی

وب گردی