مقاله‌های برتر جشنواره‌ قصه‌گویی توسط ۳ داور بررسی می شود

حسن دولت‌آبادی، اکرم قاسم‌پور و غلامعلی افروز داوری نهایی مقاله‌های برتر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون را برعهده دارند.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر دریافتی، پیش‌تر پس از بررسی ۱۶۲ اثر در گام نخست و ۸۲ چکیده مقاله از سوی همین سه داور در مرحله بعد در نهایت در سه سطح، شش مقاله به بخش پایانی جشنواره معرفی شد.
ارائه این مقاله‌ها در تاریخ ۳۰ بهمن و در چهارمین روز از برگزاری جشنواره در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهد بود و هیات داوران سه اثر را از بین این مقاله‌ها به عنوان آثار برتر انتخاب خواهند کرد.
«نقش قصه‌گویی در انتقال مفاهیم درسی به کودکان و نوجوانان»، «بررسی جایگاه و اهمیت قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان با نیاز ویژه»، «نقش قصه‌گویی در پرورش سبک زندگی اسلامی ایرانی در کودکان و نوجوانان» و «جایگاه و اهمیت قصه‌گویی در سنت‌ها و آیین‌های فرهنگی، تاریخی و بومی محلی» و «چگونگی استفاده از زبان وجودی در قصه‌گویی» محورهای موضوعی این مقاله‌ها هستند.
علاقه‌مندان می‌توانند شنونده‌ این مقاله‌ها از ساعت ۱۳ تا ۱۷:۳۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران باشند.
نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز روز ۲۷ بهمن در همین مرکز کار خود را آغاز می‌کند.

502500

خبرنگار: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

کد خبر: 730731

وب گردی

وب گردی