ال جی و بازی با حروف الفبا؛ چهار مارک تجاری دیگر از جمله G6 one به ثبت رسید

همچنان که به تاریخ رونمایی رسمی موبایل پرچمدار G6 ال جی در تاریخ هشتم اسفند  نزدیک می شویم، به نظر می رسد مسئولین کمپانی کره ای بازی با حروف و کلمات را در دستور کار خود قرار داده اند.

به گزارش ایسکانیوز، چند روز پیش مطلع شدید که نام های تجاری G6 Compact و G6 Lite از سوی ال جی به صورت رسمی به ثبت رسیده، و امروز نیز می بینیم G6 Onee و چندین حرف الفبا از جمله G6 C و G6 L و G6 M توسط این شرکت ثبت شده.

البته احتمال دارد حروف C و L به ترتیب جایگزین کلمات Compact و Lite باشند، اما در این صورت حرف M معادلی ندارد و باید انتظار داشته باشیم مثلاً مدل Mini از پرچمدار بعدی G6 نیز رونمایی گردد.

همچنین پسوند One نیز حتی اگر در کنار نام G6 قرار گیرد، باز هم موبایل های پرچمدار کمپانی تایوانی HTC یا اسم شرکت چینی وان پلاس را به خاطرمان می آورد و بنابراین انتخاب آن چندان معقول به نظر نمی رسد.

نکته مهم اینجاست که اگر حروف و عبارات فوق مربوط به لوازم جانبی G6 باشند، یا در صورتی که ال جی برای اطمینان خاطر آنها را به ثبت رسانده، یا حتی اگر هر سه نام مینی، کامپکت و لایت به یک مدل اشاره داشته باشند و کمپانی کره ای هنوز تصمیم نگرفته مدل کوچک تر را به چه اسمی صدا بزند، باز هم مشکل خاصی وجود ندارد.

اما اگر ال جی قصد داشته باشد چندین مدل مختلف از پرچمدار مورد انتظارش را در بازه زمانی کوتاه وارد بازار سازد، آنگاه نام G6 کاملاً ابهت خود را از دست خواهد داد و نمی توان از موفقیت این اسمارت فون در بازار مطمئن بود، چیزی که ال جی بیش از اندازه به آن نیاز دارد.

200/202

منبع: دیجیاتو

دریافت کننده : ناهید سمیعی/انتشار دهنده: پارسا فرخوی

کد خبر: 730774

وب گردی

وب گردی