امنیت بزرگ ترین نعمت انقلاب اسلامی/ راه پیمایی 22 بهمن نشانگر تعلق خاطر به انقلاب است

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان گفت: با حضور در راه پیمایی 22 بهمن همت والا، تعلق خاطر به نظام جمهوری اسلامی و حمایت همه جانبه از انقلاب اسلامی را رخ جهانیان خواهیم کشاند.

ناصر نصرت زهی مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان گفت: انقلاب اسلامی پس از پیروزی نگاه جهانیان را به خود معطوف کرد.
وی افزود: حکومت دینی و خواسته های مرتبط با موازین اسلامی که از مهم ترین دغدغه های مردم به شمار می رفت، به بهترین شکل پس از پیروزی انقلاب اسلامی جامعه عمل پوشیده شده است که شاهد بارور شدن انقلاب در سی و هشت سال بوده ایم.
مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی امنیت را مهم ترین نعمت انقلاب برشمرد و ادامه داد: با نگاهی گذرا به کشور افغانستان و پاکستان که در همسایگی ایران قرار دارند که همواره شاهد اتفاقات ناگوار و ناامنی های گسترده در آن هستیم خود بهترین گواه این مدعاست.
نصرت زهی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب با ترسیم افق آینده به بهترین شکل از مسئولین خواسته اند تا در جهات مختلف در برنامه های پنج ساله توسعه هم در خاورمیانه و هم در جهان، ایران اسلامی به قطب قدرتمند جهانی تبدیل شود و مطمئنا این هدف دور از دسترس نخواهد بود.
وی به فراز و نشیب هایی که به لحاظ اقتصادی رخ داده است اشاره کرد و اذعان داشت: واقعیت این است که دشمنان نظام برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی خود را از همان سال 57 آغاز کرده و همچنان ادامه می دهند.
مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان بیان کرد: برای برون رفت از همه بحران ها، مردم و علی الخصوص جوانان و دانشجویان همواره در صحنه حضور پویا داشته اند و با حمایت خود نشان داده اند که حاضر به معامله با استکبار نبوده و در این خصوص از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.
وی ادامه داد: نمونه همت والا و حمایت همه جانبه از انقلاب اسلامی را در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان نشان خواهیم داد و بار دیگر ملت مسلمان ایران میزان تعلق به نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 730786

وب گردی

وب گردی