بهره‌برداری از پروژه‌های صنعتی استان مرکزی

وزیر صنعت، معدن و تجارت که به منظور افتتاح پروژه‌های صنعتی استان مرکزی به این استان سفر کرده دقایقی پیش وارد ساوه شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا نعمت‌زاده پس از ورود به شهرصنعتی کاوه شهرستان ساوه مورد استقبال مقامات استانی و شهرستانی قرار گرفت. وی پس از استقبال رسمی طرح توسعه شرکت یدکی موتور ایران تولید کننده انواع سوپاپ خودرو را افتتاح می کند.

وزیر صنایع در ادامه طرح توسعه شرکت پارس آمپول را افتتاح خواهد کرد. این واحد تولیدی قادر است انواع پوکه‌های آمپول، کارتریج دندان، پی پت قطره چکان را تولید کند. این شرکت علاوه بر تامین نیاز داخل در امر صادرات نیز حضوری فعال دارد.

جانشین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در پایان برنامه کاری خود در شهرستان ساوه در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان مرکزی به سوالات آنان پاسخ خواهد داد.

وزیر صنایع در ادامه سفر خود به استان مرکزی راهی شهرستان اراک مرکز این استان شده و با حضور در شرکت گام این شهرستان، نیروگاه خورشیدی اراک را افتتاح خواهد کرد.

بازدید از شرکت ایرالکو و شرکت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی، حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با اهدای گل، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، شرکت در برنامه سیمای شبکه آفتاب استان مرکزی و بازدید از نمایشگاه فرش دستباف ایران در اراک از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در سفر یک روزه نعمت‌زاده به استان مرکزی است.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 730840

وب گردی

وب گردی