توزیع دفتر مشق شهدای آتش نشان در راهپیمایی 22 بهمن/مسابقه عکس موبایلی یادمان شهدای نجات

به مناسبت ورود به سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه عکس موبایلی یادمان شهدای نجات در مسیر راهپیمایی 22 بهمن برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز 22 بهمن ، در مسیر راهپیمایی ایستگاه های فرهنگی هنری برپا و علاوه بر اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هم چنین دفتر مشق شهدای آتنش نشان حادثه پلاسکو با هدف ایجاد پیوند بین نسل جوان با الگوهای ایثار و شهادت توزیع می شود.

بر اساس این گزارش دفتر مشق شهدای آتش نشان دفترچه های کوچکی است که طرح جلد آنها حاوی تصاویر شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو است و در پشت جلد دفترچه نیز سخنی از بزرگان دین ذکر شده و این دفترچه به عنوان هدیه ای از سوی غرفه مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

این گزارش می افزاید: برنامه های ایستگاه فرهنگی هنری مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 شامل بخش‌های مختلفی همچون توزیع دفترچه شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو ، برپایی غرفه نقاشی ، ساخت پازل مکعبی، عکس موبایلی با ماکت آتش نشان ، بستن سر بند با موضوع دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ... می باشد.

گفتنی است شرکت در مسابقه عکس موبایلی شهدای نجات محدودیت سنی ندارد و ارسال آثار از طریق پیام رسان تلگرام به آدرس@khatamfarhangsara18 ( کانال رسمی فرهنگسرای خاتم ) است. شرکت کنندگان باید عکس های خود را بهمراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس ارسال نمایند. هر متقاضی می تواند 3 عکس برای این بخش ارسال نماید و حجم هر عکس نباید بیشتر از 500کیلو بایت باشد. عکس ها می تواند در هر اندازه ای باشد و هرگونه تغییرات و ایجاد افکت در عکس ها ممنوع است. داشتن قاب دور عکس، متن روی عکس و آرم و... نیز باعث می شود که اثر در مسابقه شرکت داده نشود. آخرین مهلت ارسال آثار30 بهمن 1395 است و به 10 نفر از شرکت کنندگان جوایز ی اهداء خواهد شد.

ویژه برنامه های فرهنگی هنری دهه فجر منطقه 18 با همکاری منطقه 19 در غرفه ای که در مسیر راهپیمایی 22 بهمن است برگزار می شود.

شهروندان می توانند برای بهره مندی از این برنامه روز جمعه 22 بهمن همزمان با برگزاری راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد انقلاب ، به ایستگاه مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 به نشانی خیابان آزادی ، تقاطع نواب مراجعه کنند.

خبرنگار و انتشار دهنده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 730844

وب گردی

وب گردی