آخرین جزییات از ریزش دیوار مترو در قم/عکس

سرپرست اورژانس کشور ضمن اشاره به حادثه ریزش دیوار جانبی مترو در حال احداث میدان ولیعصر استان قم، از استقرار و همچنین آماده‌باش عوامل اورژانس در محل حادثه خبر داد.

دکتر پیرحسین کولیوند در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به حادثه ریزش دیوار جانبی مترو در حال احداث میدان ولیعصر استان قم گفت: حدود ساعت 11:10 امروز با عوامل اورژانس قم جهت امدادرسانی به مصدومان این حادثه تماس گرفته شد.

وی افزود: بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. پس از آن 4 دستگاه آمبولانس دیگر نیز جهت خدمت رسانی سریعتر به محل اعزا شد. در مجموع اکنون 6 دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در محل حادثه مستقر است.

دکتر کولیوند افزود: دو نفر از مصدومین به دلیل برخورد مستقیم ریزش دیواره مترو در حال احداث، به بیمارستان نکویی قم منتقل و سه مصدوم دیگر نیز در این فضا مصدوم شدند که آنها هم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان جهت دریافت خدمات لازم منتقل شدند.

سرپرست اورژانس کشور همچنین گفت:عوامل اورژانس همچنان در صحنه حضور دارند تا افرادی که احتمالا در زیر آوار ناشی از ریزش این دیوار مانده‌اند را سریعا به مراکز درمانی منتقل کرده و خدمات لازم را به آنها ارایه دهند.

کولیوند تاکید کرد:یکی از مصدومان از امداد گران آتش نشانی است که بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد

و احتمال دارد چند نفر زیر آوار باشند و امدادگران امداد نجات و آتش نشانان در حال آوار برداری هستند.

خبرنگار و انتشار دهنده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 730942

وب گردی

وب گردی