سردار رمضان شریف: ملت ایران بدون توجه به عربده کشی استکبار به مسیر خود ادامه می دهد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ورامین گفت: ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، نشان داد که بدون توجه به عربده کشی های استکبار به مسیر انقلابی خود ادامه می دهد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار رمضان شریف روز جمعه در اجتماع بزرگ راهپیمایی 22 بهمن ورامین افزود: انقلاب اسلامی ملت ایران با رهبری روحانیت و در راس آن امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و همان روزهای ابتدایی نیز، مورد هجمه همه جانبه دشمنان اسلام قرار گرفت.

وی اظهار کرد: این که ملت ایران در مقابله با تمامی توطئه ها ، دشمنی گروهک های ضد انقلاب و مقابله با جهانیان در طول دوران دفاع مقدس توانست ایستادگی کند به این دلیل است که این انقلاب با رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب با تمام مؤلفه های صدر انقلاب ، هدایت شد و مردم و رزمندگان اسلام با هوشیاری تمام توطئه های دشمن را خنثی کردند.
وی بیان کرد: دشمنان اسلام هیچ گاه تصور نمی کردند که روزی اثری از فرماندهان ارشد صدام وجود نداشته باشد و مزار شهدای بسیجی ایران اسلامی، افتخار و الهام بخش حرکت های ضد استکباری آزادیخواهان جهان شود.
سردار شریف افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ، ملت ما کرانه های مدیترانه را درنوردیده و اقتدار خود را همچون دوران دفاع مقدس به دشمنان تحمیل کرده است.
وی بیان کرد: در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن با صدای رسا به جهانیان اعلام می کنیم که ایران اسلامی امن ترین کشور منطقه و جهان است که این امنیت نشان از عظمت انقلاب و رهبری دارد.
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: این که دشمنان همواره سر و صدا کرده و عربده کشی می کنند فقط و فقط به دلیل عزت ، اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.
وی گفت: رئیس جمهوری آمریکا امروز اعلام می کند که ایران ضعیف و فرسوده شده ولی ملت ایران که همواره به توانمندی انقلاب افتخار می کنند به دشمنان ثابت کردند که با تمام توان از نظام حمایت کرده و عزت و اقتدار این کشور را روز افزون خواهند کرد.
وی بیان کرد: امروز همه جهانیان به دیده احترام و عزت به مردم ایران می نگرند و ملت بدون توجه به عربده کشی استکبار ، مسیر پیشرفت و توسعه کشور را می پیماید.
وی با اشاره به اینکه تا رسیدن به آرمان های بلند انقلاب هنوز فاصله وجود دارد اظهار کرد: امروز تمامی مسئولان وظیفه دارند که خالصانه و صادقانه به ملت که صاحبان اصلی انقلاب هستند خدمت کنند و قدردان حضور مردم در صحنه باشند.
سردار شریف گفت: ما هیچگاه منکر تلاش های شبانه روزی مسئولین نیستیم اما همانطور که توانستیم به خودکفایی و قدرت در صحنه دفاعی برسیم می بایست در حوزه اقتصاد و فرهنگ نیز با برنامه ریزی و تلاش به استقلال دست یابیم.
وی بیان کرد: امروز ملت ایران با استقلال کامل و بدون دخالت استکبار جهانی و آمریکا ، برای سرنوشت خویش تصمیم گیری می کنند و عزت و عظمت را برای کشور با حضور خود به ارمغان می آورند.
سردار شریف با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نیز گفت: عده ای تلاش دارند که در آستانه انتخابات با زیر سئوال بردن دیگران خود را اثبات کنند در صورتی که کشور بیش از هر زمان دیگر به وحدت و همدلی نیاز دارد.

دریافت کننده: راضیه فراهانی/ انتشاردهنده: فاطمه سرلک

کد خبر: 731084

وب گردی

وب گردی