سرمایه ملی و اجتماعی و مردمی انقلاب اسلامی، 22بهمن به معنی واقعی کلمه خودش را نشان داد

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سرمایه ملی و اجتماعی و مردمی انقلاب اسلامی 2بهمن ماه امسال به معنی واقعی کلمه خودش را نشان داد. روز گذشته پیر و جوان ، زن و مرد حتی پیرمرد های با ویلچیر در راهپیمایی حضور پیدا کردند. زیرا جزو واجبات نظامیه و حکومتی می دانند که موضوع نظام و انقلاب را که در واقع با جانشان قبول دارند و برای دفاع از آن از همه نیرو و توانشان استفاده می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی عسکری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی درباره راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ایسکانیوز گفت: سرمایه ملی و اجتماعی و مردمی 22بهمن ماه امسال به معنی واقعی کلمه خودش را نشان داد. روز گذشته پیر و جوان ، زن و مرد حتی پیرمرد های با ویلچیر در راهپیمایی حضور پیدا کردند. زیرا جزو واجبات نظامیه و حکومتی می دانند که موضوع نظام و انقلاب را که در واقع با جانشان قبول دارند و برای دفاع از آن از همه نیرو و توانشان استفاده می کنند.

او در ادامه به تصمیم اخیر ترامپ اشاره کرد و گفت: مطالبی که او در این اواخر مطرح کرده است نشان دهنده نپختگی او در حوزه سیاست است. در عرصه های سیاسی و بین الملی نیز این موضوع واکنش های زیادی داشت امروز نیز مردم ایران در واکنش به حرف ترامپ در این راهپیمایی حضور باشکوه خود را به هم رساندند.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: تا زمانی که مردم را داریم و این دلسوزی در آحاد ملت وجود دارند و تا زمانی که مردم پای انقلاب و امامشان ایستاده اند آمریکا به گفته امام راحل«هیچ غلطی نمی تواند بکند». این اظهارات اخیر هم بیشتر لطمه زننده به جایگاه آمریکا در عرصه جهانی بود.

گفتنی است دکتر میرزاده، دکتر سیدطه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فریدون رهنمای رودپشتی معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد، دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد، حجت الاسلام علی عسکری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد، دکتر مرتضی احسانی معاون مالی و اداری دانشگاه آزاد، دکتر سید علی ابطحی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد، دکتر زرهانی رئیس سازمان سما، دکتر محمد دادگان معاونت ورزش، دکتر مجتبی علوی فاضل سخنگوی دانشگاه آزاد، دکتر صفریان مدیر کل اداره بازرسی دانشگاه آزاد، دکتر فرید ذاکر مدیر کل صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد و دکتر حسین منوری مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در راه پیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

خبرنگار: مهرنوش زارعی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 731108

وب گردی

وب گردی