طه هاشمی: معجزه انقلاب انتقال اهمیت، عظمت و بزرگی به نسل جوان امروز است

معاون دانشجوی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: معجزه انقلاب این است که توانسته اهمیت، عظمت و بزرگی انقلاب را به نسل های بعدی منتقل کند و این مسئله بهترین میراثی است که از سال ٥٧ به نسل های بعدی منتقل شده همین انقلاب مداری و حراست از دستاوردهای آن بوده است. این نشان می دهد خوشبختانه انقلاب با همان زندگی و سازندگی سال های اول وجود دارد.

دکتر سید طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی درباره حضور مردم در راهپیمایی سی‎وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ایسکانیوز گفت: ملت بزرگ ایران همچنان که در ٢٢ بهمن سال ٥٧ که در انقلاب حضور داشتند امروز نیز در مقابل استبداد و استکبار جهانی ایستادند و امروز هم با همان صلابت از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع می کنند و توطئه ها را خنثی می کنند.

او ادامه داد: امروز و ٢٢ بهمن مهم ترین و بزرگترین نشانه ای است که مردم می خواهند دنیا متوجه شود که مردم از بطن انقلاب حمایت می کنند و این انقلاب ادامه پیدا خواهد کرد.

هاشمی درباره حضور جوانان در این راهپیمایی افزود: معجزه انقلاب این است که توانسته اهمیت، عظمت و بزرگی انقلاب را به نسل های بعدی منتقل کند و این مسئله بهترین میراثی است که از سال ٥٧ به نسل های بعدی منتقل شده همین انقلاب مداری و حراست از دستاوردهای آن بوده است. این نشان می دهد خوشبختانه انقلاب با همان زندگی و سازندگی سال های اول وجود دارد.

او افزود: آیت‌الله هاشمی به عنوان استوانه نظام در همه عرصه‎ها نقشی موثر در شکل‌گیری نهادهای حکومت داشت.

طه هاشمی یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی مرحوم آیت‎الله هاشمی را راه‎اندازی دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: فقدان آیت‎الله هاشمی در راهپیمایی 22 بهمن و همه بخش‎های کشور به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی محسوس است. ایشان برای توسعه علمی و فرهنگی کشور تلاش‎های فراوانی کردند و من امیدوارم که بتوانیم راه و مسیر آیت‎الله هاشمی را ادامه دهیم.

200

خبرنگار: مهرنوش زارعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 731112

وب گردی

وب گردی