علوی‌فاضل: انقلاب اسلامی ریشه‎دارتر از آن است که با توطئه دشمنان به زانو در بیاید

رئیس مرکز هماهنگی امور استان‌ها و هیات‌های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد انقلاب اسلامی بر اساس یک ایدئولوژی بسیار مستحکم و ریشه‎دار تشکیل شده است.

دکتر مجتبی علوی‌فاضل، رئیس مرکز هماهنگی امور استان‌ها و هیات‌های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی درباره سی‎وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی بر اساس یک ایدولوژی بسیار مستحکم و ریشه‎دار رخ داده است. پایه و اساس انقلاب هم بر محوریت رهبر مقتدر جمهوری اسلامی ایران یعنی امام راحل و بعد از ایشان حضرت آیت‎الله سیدعلی خامنه‎ای شکل گرفته است.

او ادامه داد: انقلاب اسلامی ریشه‎دارتر از آن است که با توطئه دشمنان و با کارشکنی‌هایی که در دنیا علیه جمهوری اسلامی به وجود می‎آید به زانو در بیاید. بنابراین مردم حاضرند جان و مال خودشان را برای دفاع از انقلاب و ارزش‎های آن بدهند و از فداکاری و ایثار در این راه هیچ چیزی را هم دریغ نمی‎کنند.

علوی‌فاضل گفت: بعد از 38 سال، نسل‌های دوم و سوم انقلاب همان راهی را که نسل اول انقلاب پیمودند ادامه می‎دهند و هیچ خللی هم در اراده و عزم در ادامه انقلاب اسلامی به وجود نمی‎آید و همیشه پشت رهبر انقلاب اسلامی می‎ایستند.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به فقدان آیت‎الله هاشمی اشاره کرد و افزود: رحلت ایشان ضایعه بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی به وجود آورده است. آیت‎الله هاشمی از مبارزان پایدار و راستین انقلاب در دوران مبارزات ستمشاهی و بزرگان نظام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بودند که در تثبیت نظام اسلامی نقش بی‎بدیلی داشتند.

منبع:آنا

200

خبرنگار و منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 731135

وب گردی

وب گردی