HMD محصولات جدید نوکیا را در ویتنام می‌سازد

طبق شواهد، به نظر می‌رسد اچ‌ام‌دی گلوبال هنوز نام کارخانه‌های ساخت فیچرفون را که در ویتنام واقع شده‌اند، تغییر نداده است.

به گزارش ایسکانیوز، زمانی که اچ‌ام‌دی گلوبال اقدام به خرید تجارت تلفن‌های هوشمند نوکیا کرد، همه امیدوار بودند تا بار دیگر به اوج رسیدن برند نوکیا را مشاهده کنند. اچ‌ام‌دی در کنار تجارت گوشی هوشمند، کارخانه‌هایی را که فیچرفون می‌ساختند نیز خریداری کرد تا در کنار گوشی‌های هوشمندی با برند نوکیا، فیچرفون نیز بسازد و روانه بازار کند.

حال منبع روسی در گزارشی گفته است که هنوز نام کارخانه‌ها تغییر نکرده و در حقیقت، نوکیا 150 توسط کارخانه‌ی مایکروسافت موبایل ال‌ال‌سی ساخته شده است.

در تصاویر فاش شده می‌توان مشاهده کرد که این دستگاه‌ها در ماه دسامبر ۲۰۱۶ ساخته شده‌اند. در گواهی که کنار نوکیا 150 قرار دارد نیز به این موضوع اشاره شده که محصول مورد نظر توسط کارخانه مایکروسافت موبایل ال‌ال‌سی ساخته شده است. این کارخانه واقع در ویتنام اسب و حتی در تصویر می‌شود آدرس ویتنامی کارخانه را مشاهده کرد.

شارژر موجود در کنار نوکیا 150 نیز جالب به نظر می‌رسد؛ زیرا لوگوی مایکروسافت روی آن وجود دارد و توسط کارخانه‌های چینی کمپانی فاکسکان ساخته شده است.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده: ناهید سمیعی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 731209

وب گردی

وب گردی