بدمینتون‌بازان راه یافته به یک چهارم نهایی مردان مشخص شدند

بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون فجر با برگزاری رقابتهای مرحله یک هشتم نهایی مردان ادامه یافت و در پایان این مرحله بازیکنان راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی در قسمت یک نفره و دو نفره مشخص شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در این رقابت‌ها که تا پاسی از شب به طول انجامید، در قسمت یک نفره بازیکنان کشورهای سنگاپور، اندونزی، ایتالیا و لهستان با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند. در این قسمت بدمینتون بازان کشورمان از راه یابی به مرحله یک چهارم نهایی بازماندند.

همچنین در قسمت دونفره نیز تیم های دونفره کشورهای هند، فرانسه، ایران، اندونزی با پیروزی برابر حریفان خود در مرحله یک هشتم نهایی به مرحله یک چهارم راه یافتند.

تیم های دونفره ایران متشکل از تیم های دونفره امیرحسین نورعلیان و امیر قاسمی، فرزین خانجانی و سروش اسکندری می باشند که ملی پوشان کشورمان در ادامه این رقابتها و در مرحله یک چهارم نهایی برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی در مقابل تیم های دونفره هند قرار خواهند گرفت.

بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در روزهای 21 لغایت 24 بهمن ماه جاری و با شرکت 17 تیم خارجی اندونزی، سوریه، افغانستان، ارمنستان، آذربایجان، پرتغال، سنگاپور، ایتالیا، دانمارک، سریلانکا، مالزی، فرانسه، لهستان، هند، عراق، روسیه و نیجریه به همراه ملی پوشان بدمینتون کشورمان و با جوایز 20 هزار دلاری در محل کمپ این فدراسیون در تهران به رقابت می پردازند.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده: آرش محمدی

604/101

کد خبر: 731299

وب گردی

وب گردی