سرهنگ« حسن آبادی» مداح اهل بیت(ع) و مجری توانمند ارتش درگذشت

سرهنگ «ابوالقاسم حسن آبادی» مداح اهل بیت(ع) و مجری توانمند ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر پنجشنبه به دلیل عارضه قلبی درگذشت.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ ابوالقاسم حسن آبادی مجری نماز جمعه تهران و ارتش جمهوری اسلامی ایران که در طول حیات پر خیر و برکتش با حضور در مراسم مذهبی و ذکر اهل بیت (ع) خدمات ارزشمندی را در جهت ترویج معارف دینی داشت عصر پنجشنبه 21 بهمن ماه دار فانی را وداع گفت.

گفتنی است، مراسم تشییع و وداع با پیکر آن عزیز ساعت 13:30 امروز شنبه(23/11/95 ) همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) از مقابل دانشگاه فارابی تهران برگزار و سپس جهت خاکسپاری به زادگاهش در سبزوار منتقل خواهد شد.
مرحوم ابوالقاسم حسن آبادی افسر متدین ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی از جمله برگزاری باشکوه مراسم برائت از مشرکین در مناسک حج، قرائت دعای عرفه، مراسم رژه نیروهای مسلح و ارتش ، یادوارهای شهدا و ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)حضوری فعال داشت.
روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با صدور پیامی در گذشت نا بهنگام شعار گوی ولایتمدار ارتش را که با صوت آسمانی خود چهره ای ماندگار در اذهان مردم قدرشناس ایران اسلامی و آحاد کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران برجای گذاشت، تسلیت گفته و ضمن آرزوی غفران الهی آن عزیز سفر کرده برای بازماندگان آن مرحوم بویژه خانواده محترم مصاب و همکاران صبر جزیل مسئلت دارد.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ انتشاردهنده: فاطمه سرلک

کد خبر: 731350

وب گردی

وب گردی