تفاهم نامه همکاری دانشگاه‌آزاد اسلامی بروجرد با شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

در راستای ارتباط و تعامل بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد با واحدهای صنعتی و تولیدی و توسعه همکاری مشترک در زمینه موضوعات علمی، فنی، پژوهشی، فناوری و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، تفاهم نامه  همکاری علمی و پژوهشی مابین این واحد دانشگاهی و شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان منعقد شد.

به گزارش ایسکانیوز، تقویت و توسعه همکاریهای بین با هدف اجرای طرحهای پژوهشی، مطالعاتی، توسعه ای، کاربردی، مشاوره ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیازهای شرکت توزیع نیروی برق به منظور دستیابی به دانش مربوطه و فناوریهای مورد نیاز در حوزه صنعت برق و دانشگاه و تبادل آمار و اطلاعات و تلاش در جهت ارتقاء وضعیت موجود طرفین از اهداف این تفاهم نامه عنوان شده است.

استفاده از توانمندیهای هیأت علمی، محققین و کارشناسان در طرحهای تحقیقاتی و پژوهشی صنعت برق، برگزاری سمینارها، دوره ها و کارگاههای آموزشی حسب نیاز طرفین، استفاده از امکانات آزمایشگاهی، سخت افزاری و نرم افزاری طرفین، حمایت از تشکیل مؤسسات پژوهشی مورد نیاز صنعت برق در دانشگاه،‌ برگزاری نشستهای علمی، انتشار مشترک آثار علمی، حمایت از پایان‌نامه های کاربردی، بهره مندی طرفین از امکانات کتابخانه ای و آزمایشگاهی، انتشار نشریه علمی پژوهشی مشترک، ایجاد فرصت های مطالعاتی توسط طرفین و... از مفاد این تفاهم نامه هستند.

این تفاهم نامه در 10 ماده و یک تبصره تهیه و مبادله شده و مدت آن از تاریخ توافق طرفین 3 سال شمسی می باشد.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 731390

وب گردی

وب گردی