بازدید از ساختمان آموزشی مرکز هرمز/ ادای احترام به شهدای جزیره هرمز

در ادامه سفر دکتر میرزاده به استان هرمزگان، ساختمان آموزشی مرکز هرمز با زیربنای 3هزار و 200 مترمربع که به تازگی راه اندازی شده، مورد بازدید وی و هیات همراه قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، در این بازدید دکتر سالاری رئیس مرکز هرمز به ارائه گزارشی از وضعیت این مرکز آموزشی پرداخت و گفت: مرکز هرمز دارای 2هزار و 300 دانشجو در رشته های مختلف ازجمله حقوق، علوم انسانی، فنی و مهندسی، عمران، تربیت بدنی و... است. این مرکز آموزشی دارای 21 هکتار زمین مستند است.

حجت الاسلام والمسلمین دُری امام جمعه هرمز، در سخنانی خواستار راه اندازی رشته های کارشناسی ارشد با گرایش های گردشگری، مدیریت توریسم و هتلداری شد و گفت: راه اندازی این رشته ها باعث رونق و توسعه بیشتر این جزیره خواهد شد.

دکتر میرزاده نیز در این بازدید با توجه به موقعیت سیاسی و ژئوپلتیک جزیره هرمز، خواستار ارائه طرحی برای تجمیع ساختمان های این مرکز شد و گفت: تجمیع باعث ارتقای مرکز هرمز و راه اندازی رشته های کارشناسی ارشد در آن می شود.

وی در ادامه افزود: رشته های علوم دریایی و زمین شناسی نیز دارای جذابیت های بسیاری در این جزیره خواهد بود که باید به ایجاد و توسعه آن پرداخته شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بدو ورود به جزیره هرمز، با حضور در مزار شهدای جزیره، به قهرمانان 8 سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

200

خبرنگار و منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 731503

وب گردی

وب گردی