جعفرزاده ایمن آبادی:  یک رسانه صحبت های من در مورد عارف را گونه ای دیگر مطرح کرد/اظهارات اخیر ترامپ هوشمندی تیم ظریف را نشان داد

یکی از اعضای فراکسیون مستقلین با بیان این که عارف یک سرمایه بزرگی برای کشور است، گفت: من به رسانه ای گفته بودم که با سیستم پادشاهی نمی شود مجلس را اداره کرد، باید رایزنی و گفت و گو کرد و از همین جمله من استفاده کردند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو فراکسیون مستقلین پیرامون گمانه زنی ها درخصوص رد صلاحیت روحانی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در گفت و گو با ایسکانیوز، بیان کرد: متاسفانه بداخلاقی سیاسی در کشور ما حاکم شده است و قبل از این که آمادگی حضور در یک فضای اخلاق مدارانه برای رقابت کسب کنند اولین چیزی که به ذهن رقیب می رسد حذف طرف مقابل است. این موضوع را در شوراهای محلی، شوراهای نمایندگان مجلس و در حال حاضر هم در سطح وسیع تر در ریاست جمهوری مشاهده می کنیم.

وی ادامه داد: برای این که رقیب پیش بینی کند تا برنده قطعی است اعلام می کند تا طرف مقابل اصلا صلاحیت دار نشود تا بتواند آن بخشی از هواداران را به سمت خود جذب کند که این شیوه ها تا به امروز جواب نداده و همین طور نتیجه معکوس به دست آمده است.

ایمن آبادی افزود: مردم خیلی حساس تر شدند و از این که یک عده ای فقط به دنبال حذف هستند ناراحت می باشند که متاسفانه این رفتارها ناشی از یک بداخلاقی سیاسی است که چندین سال بر کشور حاکم شده است.

اظهارات اخیر ترامپ هوشمندی تیم ظریف را نشان داد

عضو فراکسیون مستقلین با بیان این که روحانی و تیمش در برجام کار خود را انجام دادند، ادامه داد: روحانی و تیمش کاری که دفاع از حقوق مردم بود را انجام دادند. در حال حاضر یک شخصی آمده و مطالبی را می گوید که تمام دنیا می خندند. یک عده هم بجای این که به او حمله کنند به داخل حمله می کنند، من در مجموع نظرم این است که تیم روحانی هنوز برنده بازی هستند. آن کسی که بازی را باخته آمریکا است و در حال حاضر اظهارات ترامپ مشخص می کند که تیم ظریف چقدر قوی و هوشمندانه کار کرده است.

هر فرد عاقلی می داند روحانی برنده انتخابات است

ایمن آبادی درخصوص گمانه زنی هایی درخصوص وجود شخص دیگر در کنار روحانی در انتخابات گفت: برای دیگران باید احترام قائل شد نباید محدودیت قائل شویم که کسی در انتخابات نیاید. هر کس میخواهد بیاید که فضای انتخابات را گرم کند به نظر من بلااشکال است، هر فرد عاقلی می داند که روحانی برنده انتخابات است.

وی با بیان این که راهپیمایی های داخل کشور حکم یک رفراندوم را دارد، تصریح کرد: راهپیمایی ها واقعیات بیشتری را از مردم نشان می دهد. به نظر من خیلی بر روی حرف، های ترامپ نمی توان حسابی باز کرد چون احساس ما از رفتارهای وی این است که دچار یکسری اختلالات روحی و روانی است.

برخی از رسانه ها تا صحبتی می شود روغن داغ آن را بیشتر می کنند

نماینده مردم رشت در خصوص مصاحبه اخیرش با یکی از رسانه ها، گفت: از نظر من عارف یک سرمایه بزرگی برای کشور است. من به آن رسانه گفته بودم که با سیستم پادشاهی نمی شود مجلس را اداره کرد، باید رایزنی و گفت و گو کرد و از همین جمله من استفاده کردند.

وی با اشاره به این که من توصیه هایی به عارف داشتم مبنی بر این که ارتباطش با سایر نماینده ها کم است این رسانه به توصیه ها را آب و تاب داده بود.

ایمن آبادی با بیان این که عارف یک سرمایه برای کشورمان است، گفت: عارف با تجاربی که دارد فارغ از نوع نگاه سیاسی اش می تواند اثرگذاری های بیشتری در مجلس داشته باشد. توصیه من به عارف این است که با همه نمایندگان و جناح ها ارتباط داشته باشد و فکر می کنم اگر عارف در این موضع بیشتر ورود کند احتمال این که بتواند یک مقدار میزان نفوذ و میزان افزایش پروری آن در مجلس بیشتر شود.

وی در پایان با بیان این که عارف سرمایه کشورمان است ، گفت: تقاضای ما از عارف این است که میدان عملشان را وسیع تر کند. برخی از رسانه ها تا صحبتی می شود روغن داغ آن را بیشتر می کنند.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ انتشاردهنده: فاطمه سرلک

کد خبر: 731507

وب گردی

وب گردی