آماده باش نیروهای آتش نشانی در شهرآورد 84

نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی پایتخت به همراه خودروهای سبک و سنگین تأمین ایمنی شهرآورد 84 را بر عهده می گیرند.

به گزارش ایسکانیوز با توجه به برگزاری هشتاد و چهارمین مسابقه فوتبال بین دو تیم پرسپولیس و استقلال در ساعت 15 روز یکشنبه بیست و چهارم بهمن ماه سال جاری، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همانند بازی های قبل برای تأمین ایمنی تماشاچیان تمهیدات ویژه ای را در نظر گرفته است.
به گفته حسین حسین بیگی مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران، همزمان با برگزاری این شهرآورد علاوه بر آماده باش ایستگاه 20 آتش نشانی مستقر در ورزشگاه آزادی، یک گروه کامل امداد و نجات، 11 دستگاه خودرو عملیاتی منبع دار و 5 دستگاه موتورسیکلت در پارکینگ ها، درب های اصلی ورودی و خروجی، تالار ورودی ورزشگاه آزادی، معابر و بزرگراه های اطراف و مسیرهای منتهی به این مجموعه ورزشی مستقر خواهند شد.
وی تصریح کرد: 70 نفر از آتش نشانان با تجهیزات کامل و کاورهای سازمانی از ساعاتی قبل از شروع بازی در نقاط تعیین شده مستقر می شوند و اوضاع ایمنی محدوده تحت پوشش خود را تا پایان بازی و تخلیه کامل ورزشگاه و عادی شدن عبور و مرور کنترل خواهند کرد.
این مدیر منطقه اضافه کرد: علاوه بر آماده باش نیروهای آتش نشانی، 10 نفر از مدیران عملیاتی این سازمان با خودروهای خود به صورت گشت زنی به بازدید از مکان های مختلف ورزشگاه و استقرار آتش نشانان سرکشی می کنند و تأمین ایمنی شهروندان را به صورت همه جانبه برعهده دارند.
حسین بیگی از تماشاچیان عزیز خواست که همانند همیشه با آتش نشانان و نیروهای امدادی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هر حادثه ای خونسردی خود را حفظ کرده و از محل فاصله بگیرند و در اسرع وقت با سامانه 125 تماس گرفته و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در ورزشگاه را باخبر کنند.

خبرنگار و انتشار دهنده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 731517

وب گردی

وب گردی