اهمیت ویژه توسعه سیاسی در کشور

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود ،با اشاره به اهمیت ویژه توسعه سیاسی در کشور ، توسعه فرهنگی ،علمی ، اقتصادی و اجتماعی را در گرو افزایش و حمایت از توسعه سیاسی دانست .


به گزارش ایسکانیوز بهرام ابراهیمی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود ، در نشست محمد رضا خباز استاندار سمنان به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی،احزاب و اصناف در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود سخنرانی نمود .
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و ۳۸امین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و یاد امام راحل و شهدای والامقام انقلاب و فداکاری های آنها،
به فقدان و اندوه جای خالی آن مجاهد نستوه و یار صدیق پیر مراد جماران ،حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی(رضوان الله) در این ایام اشاره کرد ، که فهوای کلامش کلام امام راحل عظیم الشان بود ،
و نیز سهم خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی که آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) پدر معنوی آن محسوب می شدند را اندوه بزرگ تری توصیف کرد .
وی ضمن حساس دانستن سال ۱۳۹۶ با توجه به معادلات جدید جهانی ،خرد و عقلانیتی دو چندان را نیاز کشور در این بزنگاه دانست و نیز جلوگیری از پیشبرد تئوری "پوپولیست" که همیشه جامعه را تهدید و نیز تحت تاثیر نتایج منفی خود قرار می دهد .
همچنین با اشاره به اهمیت ویژه توسعه سیاسی در کشور ، توسعه فرهنگی ،علمی ، اقتصادی و اجتماعی را در گرو افزایش و حمایت از توسعه سیاسی دانست .
عضو هیئت موءسس اتحادیه انجمن های اسلامی ضمن تشریح نقش تشکلهای دانشجویی و جوانان با طیف فکری اعتدال و اصلاحات در کشور به سهم این قشر از جامعه در آینده ای که جز با آنها تحقق پیدا نمی کند اشاره کرد ، و انتظار از دولت را ایجاد بدنه ای جوان در مدیریت اجرایی کشور دانست، که بهره از آن در بسیاری از قسمت ها مغفول مانده است و نیز انتظار از نمایندگان عالی دولت در استان ها و شهرستان ها را به کار گرفتن مشاوران جوان از بین جوانان با آن طیف فکری دانست .

انتشار دهنده فاطمه سرلک

کد خبر: 731575

وب گردی

وب گردی