پیام رییس‌جمهور الجزایر به روحانی

بنا براعلام خبرگزاری دولتی الجزایر، عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس جمهور این کشور با ارسال پیام تبریکی برای حسن روحانی همتای ایرانی خود به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بر اهتمام خویش برای ادامه تلاش‌ها جهت رشد و توسعه روابط دوجانبه میان دو کشور تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در پیام تبریک رئیس جمهور الجزایر آمده است: مایه خوشوقتی اینجانب است در حالیکه ملت برادر ایران سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خویش را جشن می گیرد از طرف خود و مردم الجزایر گرمترین و خالصانه ترین تبریکات را به شما تقدیم کنم . از خداوند قادر متعال می خواهم نعمت سلامتی و سعادت و رفاه را بر شما مستدام و سربلندی و رشد و تعالی بیشتر را برای ملت ایران محقق سازد.

رئیس جمهور الجزایر افزوده است: این فرصت فرخنده را مغتنم شمرده، خشنودی عمیق خود را از سطح روابط ممتازی که دو کشور برادرِ ما را به یکدیگر پیوند می دهد تجدید نموده و تاکید می کنم تمام تلاش خود را برای ادامه همکاری با شما جهت توسعه و ارتقاء این روابط در راستای تقویت همکاری های اقتصادی و بازرگانی و تحقق رشد و شکوفایی و رفاه برای دو ملت برادر مبذول خواهم داشت.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ انتشاردهنده: فاطمه سرلک

کد خبر: 731621

وب گردی

وب گردی