لوگوی دستیار شخصی بیکسبی سامسونگ فاش شد

دستیار صوتی سامسونگ، بیکسبی نام دارد. حال لوگوی احتمالی این دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی فاش شده است.

به گزارش ایسکانیوز، چند وقت پیش برای اولین بار خبری در مورد دستیار شخصی جدید سامسونگ موسوم به بیکسبی منتشر شد، طولی نکشید که سامسونگ به طور ناخواسته وجود این دستیار صوتی را که بر پایه‌ی هوش مصنوعی کار می‌کند، تأیید کرد. حال لوگوی احتمالی این دستیار صوتی فاش شده است و آنچه باقی می‌ماند این است که بیکسبی در عمل چگونه کار خواهد کرد. بر اساس شایعات و گزارش‌هایی که تاکنون در مورد گلکسی اس ۸ منتشر شده است، به‌ نظر می‌رسد در ماه مارس و هم‌زمان با رونمایی از این گوشی‌ هوشمند، با دستیار صوتی مورد بحث نیز آشنا خواهیم شد.

سامسونگ روز ۵ فوریه یک نشان تجاری در شبکه‌ی طراحی و نشان‌ تجاری اروپا به‌عنوان لوگوی بیکسبی به ثبت رسانده است. همان‌طور که در تصویر مربوط به سند ثبت نشان تجاری مورد بحث (با شماره‌ی اپلیکیشن 016343931) مشاهده می‌کنید، لوگوی مورد اشاره به‌نوعی بازسازی حرف B و عدد 8 است. توضیحات ارائه‌شده برای این نشان تجاری، با توضیحات نوشته‌شده در نشان تجاری بیکسبی شباهت بسیار زیادی دارد. بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که این لوگو برای دستیار صوتی بیکسبی در نظر گرفته شده باشد. همان‌طور که اشاره کردیم، انتظار می‌رود سامسونگ هم‌زمان با رونمایی از گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، این دستیار شخصی را نیز معرفی کند.

افزون بر آنچه گفته شد، وب‌سایت SamMobile مدعی شده است که امکان استفاده از دستورات صوتی در دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ با زبان‌های انگلیسی، چینی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، کره‌ای، پرتغالی لاتین، اسپانیایی و اسپانیایی لاتین فراهم خواهد بود.

ظاهرا شرکت سامسونگ در حال آماده کردن خود برای معرفی سرویس دیگری به نام Hello است. گفته می‌‌شود Hello بر پایه‌ی هوش مصنوعی کار می‌کند و در واقع سرویس مشابه گوگل ناو را به دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس خواهد آورد. در برخی خبرها گفته شده است که Hello یکی از قابلیت‌هایی بیکسبی خواهد بود و به‌نوعی این دستیار صوتی را کامل‌تر می‌کند. این احتمال هم وجود دارد که Hello سرویسی کاملا مجزا از بیکسبی باشد. در هر صورت فعلا نمی‌توانیم در این مورد با اطمینان صحبت کنیم، ولی مطمئنا طی یک تا دو ماه آینده، جزئیات بیشتری در این ‌باره منتشر خواهد شد.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده : ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 731639

وب گردی

وب گردی