ائمه‌ی جماعات دانشگاه­ها در خصوص "خودخواهی معنوی" دقت نظر کنند

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی در استان بسیار همراه و حامی دفتر نهاد رهبری در برنامه‌های فرهنگی است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا طالقانی در این کارگاه یک‌روزه که با حضور ائمه جماعات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان همدان برگزار شد بیان داشت: مجموعه مدیریتی دانشگاه در حوزه مباحث فرهنگی هم ازلحاظ معنوی و هم به لحاظ مادی حمایت خیلی خوبی از دفتر نهاد رهبری دارند و ما در دانشگاه آزاد اسلامی مسئله و معضل لاینحلی نداریم.

طالقانی ضمن تأکید بر اهمیت حق‌الناس تأکید کرد: علمای اخلاق به حدی حقوق افراد را رعایت می‌کنند که حتی اتلاف وقت نمازگزاران مابین دو نماز را هم جایز نمی‌دانند و یکی از استادان اخلاق آن‌چنان به این مسئله التزام و اعتقاد داشت که در صورت سخنرانی مابین دونماز، نوافل نماز اول را پس از اتمام هر دونماز به‌جا می‌آورد تا مبادا وقت نمازگزاران بیش‌ازاندازه گرفته شود.

وی تصریح کرد: ائمه‌ی جماعات در خصوص مسئله‌ای تحت عنوان "خودخواهی معنوی" نیز دقت نظر کنند.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان فعالیت فرهنگی و مذهبی در دانشگاه‌ها را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و افزود: اساتید بزرگ اخلاقی قدر و منزلت ویژه‌ای را درزمینه فعالیت‌های فرهنگی و دینی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی مبذول داشته‌اند که نشان از اهمیت فوق‌العاده زیاد این مسئله دارد.

در ادامه کارگاه‌های آموزشی با عناوین "زیباخوانی نماز"، "رسانه مجازی" و کارگاه "تحلیل سیاسی" برگزار شد و شرکت‌کنندگان در خصوص مباحثی نظیر نحوه فصیح خوانی نماز و آموزش آسان مخارج حروف عربی به نمازگزاران، رسانه‌های مجازی و آسیب‌شناسی سرویس‌های پیام‌رسان نوین نظیر تلگرام، و تحلیل مباحث روز سیاسی نظیر انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا و انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در ایران، به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

پایان‌بخش این کارگاه یک‌روزه تقدیر از ائمه جماعات برتر و کارشناس ستاد اقامه نماز دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان همدان بود.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 731665

وب گردی

وب گردی