مشاور عالی ابتکار:  سازمان محیط زیست از هنرمندان کنشگر محیط زیست حمایت می‌کند

مشاور عالی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به حضور پر رنگ تر هنرمندان طی سال های اخیر در عرصه حفاظت و فرهنگ سازی حوزه محیط زیست، گفت: هنرمندان و ورزشکاران از جمله گروه های مرجع هستند که به دلیل اعتماد و علاقه مردم به آنها، می توانند نقشی مهم در اصلاح شیوه های نادرست زندگی و آموزش و آگاهی بخشی داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، اسماعیل کهرم تاکید کرد: سازمان حفاظت محیط زیست از هنرمندان کنشگر عرصه محیط زیست حمایت می کند.
وی با تاکید بر استقبال سازمان حفاظت محیط زیست از هنرمندان کنشگر این عرصه، اظهار کرد: هنرمندان و ورزشکاران از جمله گروه های مرجع هستند که به دلیل اعتماد و علاقه مردم به آنها، می توانند نقشی مهمی در اصلاح شیوه های نادرست زندگی و آموزش و آگاهی بخشی داشته باشند.
مشاور عالی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: رفع چالش آلودگی هوا علاوه بر راهکارها و برنامه های بخش دولتی نیازمند همراهی و مشارکت بخش خصوصی و مردم است و از این رو هر اقدامی که منجر به ترغیب مردم برای مشارکت در برنامه های کاهش آلودگی هوا شود، شایسته است.

کهرم ادامه داد: جشنواره عکس و پوستر نفس های شهر با محور هوای پاک را نیز می توان با همین نگاه ارزیابی کرد زیرا مشارکت هنرمندان در مباحثی مانند آلودگی هوا و خلق آثار هنری در این حوزه ها می تواند در آگاهسازی مردم نیز تاثیری به سزا داشته باشد.

دریافت کننده و انتشار دهنده:نیوشا یعقوبی

701

کد خبر: 731788

وب گردی

وب گردی