فرمانده مرزبانی ناجا:  امنیت خوبی در مرزهای کشور حاکم است

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به امنیت پایدار حاکم در سیستان و بلوچستان، گفت: امروز امنیت حاکم در این استان زمینه را برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم کرده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سردار قاسم رضایی در سفر به زاهدان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود توطئه‌های متعدد دشمنان اسلام و نظام علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز به برکت انقلاب و هدایت رهبر معظم انقلاب امنیت پایداری در کشور حاکم است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در پی تلاش شبانه‌روزی نیروهای جان بر کف مرزبانی امروز امنیت خوبی در مرزهای کشور به ویژه در مرزهای جنوب شرق حاکم است.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی مرزبانان کشور در سخت‌ترین شرایط، افزود: امروز مرزبانان نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه نقاط مرزی مستقرند و اشراف کاملی در مناطق مرزی کشور داریم.

رضایی با بیان اینکه امنیت خوبی در مرزهای سیستان و بلوچستان حاکم است، بیان کرد: خوشبختانه امروز مرزهای این استان به خوبی مدیریت می‌شود و در رابطه با کنترل تحرکات مرزی تعامل خوبی با دو کشور افغانستان و پاکستان برقرار کرده‌ایم.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: البته از کشور پاکستان توقع همکاری بیشتری در زمینه کنترل مرز داریم؛ چرا که برخی از اشرار پس از اقدام به شرارت به سمت پاکستان متواری می‌شود و در این کشور استقرار دارند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود کشور پاکستان در تامین امنیت مرز مشترک با ایران تعامل بیشتری داشته باشد تا شاهد ناامنی و شرارت در مرزهای مشترک نباشیم.

رضایی اظهار داشت: جهت انسداد مرزی در استان سیستان و بلوچستان برنامه‌ریزی دقیقی انجام شده و همچنین امکانات رفاهی مرزبانان در این استان در آینده نزدیک افزایش پیدا می‌کند.

رضایی با اشاره به تحز کات داعش جهت فعالیت در کشور، عنوان کرد: داعش در موارد محدود نفوذ و جذب‌هایی در کشور داشته که بلافاصله توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی به صورت آشکار و یا پنهان با آن برخورد شده است.

دریافت کننده و انتشار دهنده:نیوشا یعقوبی

701

کد خبر: 731818

وب گردی

وب گردی