پرچمدار بعدی سونی احتمالاً به نمایشگر 4K مجهز خواهد شد

در آخرین روز دی ماه، سونی به صورت رسمی زمان برگزاری کنفرانس خود در کنگره جهانی موبایل 2017 را اعلام کرد و مشخص شد در تاریخ 277 فوریه (نهم اسفند ماه) شاهد رونمایی احتمالی از پنج تلفن همراه جدید از سوی این کمپانی ژاپنی خواهیم  بود.

به گزارش ایسکانیوز، امروز اخبار جدیدی در مورد پرچمدار جدید سونی به گوش می رسد، موبایلی که با اسم رمز «یوشینو» شناخته شده و با نام رسمی Xperia XZ 2 معرفی می گردد. این تلفن همراه از سخت افزار قوی، حاشیه ناچیز در اطراف نمایشگر، و احتمالاً قیمتی پایین تر از همتای قبلی خود به دست کاربران خواهد رسید.

طبق اطلاعات موجود، XZ 2 به نمایشگر 4K با رزولوشن 2160×3840 پیکسل مجهز شده، که دومین تلاش این شرکت برای عرضه اسمارت فونی با کیفیت نمایشگر فوق العاده محسوب می گردد. همان طور که می دانید نسخه پرمیوم موبایل پرچمدار Z5 نیز از چنین قابلیتی برخوردار بود، هر چند به خاطر عرضه محدود و قیمت بالا چندان مورد توجه واقع نشد.

از سوی دیگر، سونی تصمیم گرفته تا بالاخره حافظه رَم موبایل هایش را ارتقاء داده و در XZ 2 شاهد به کار گیری 4 گیگابایت رَم خواهیم بود. همچنین احتمال می رود سنسور دوربین فوق پیشرفته سونی که به تازگی معرفی شده نیز در این اسمارت فون پرچمدار تعبیه گردد.

لازم به ذکر است کنفرانس رسمی سونی در جریان MWC 2017 در تاریخ 9 فوریه، رأس ساعت 8:30 به وقت مرکزی اروپا و ساعت 11:00 به وقت تهران برگزار خواهد شد، و امیدواریم برخلاف شایعات قبلی، شاهد رونمایی از موبایل پرچمدار این کمپانی نیز باشیم.

200/202

منبع: دیجیاتو

دریافت کننده : ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 731835

وب گردی

وب گردی