واعظی: مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که پشت سر حق طلبان دنیا ایستاده اند

وزیر ارتباطات در خصوص حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: حضور مردم،حضور بسیار گسترده ای بود و مردم با این حضور، به دنیا نشان دادند که این ملت تنها نیست و پشت سر مظلومان و حق طلبان دنیا ایستاده است.

محمود واعظی وزیر ارتباطات در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: حضور مردم،حضور بسیار گسترده ای بود و مردم با این حضور، به دنیا نشان دادند که این ملت تنها نیست و پشت سر مظلومان و حق طلبان دنیا ایستاده است. این مردم،با همدلی و وحدت پشت سر رهبرشان ایستاده اند و ان شالله بتوانند مشکلات باقی مانده در کشور را حل کنند.

وی با اشاره به گزافه گویی های اخیر ترامپ علیه ملت و کشور ایران اضافه کرد: ترامپ یک رئیس جمهور تازه کار است و حرف هایی می زند که علاوه بر ایران، مردم کشور های مختلف دنیا با آن مخالف هستند؛ لذا اگر رئیس جمهور آمریکا بخواهد با این سیاست پیش برود خودش را در مقابل مردم و کشور های دیگر دنیا قرار می دهد.

واعظی در پایان افزود: مردم ایران با ندای رهبرشان به میدان آمده اند برای این که نشان بدهند هیچ وقت در برابر تهدیدات خارجی ساکت نمی شینند و پاسخ سختی را به هر کشور خارجی خواهند داد.

خبرنگار: شایان دنیادیده/ منتشر کننده: فاطمه سرلک

کد خبر: 731892

وب گردی

وب گردی