دومین رویداد "Startup Demo" برگزار می شود/ مهلت ثبت نام 29 بهمن

دومین رویداد "Startup Demo" ده اسفند توسط مرکز فن بازار ملی ایران برگزار می شود، متقاضیان شرکت در این مراسم تا 29 بهمن می توانند ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرکز فن بازار ملی ایران برای جذب سرمایه برای استارتاپ ها و شرکت های نوپای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ( ICT ) دومین رویداد Startup Demo را روز 10 اسفند 95 در محل دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می کند.

این رویداد با حضور سرمایه‏ گذاران تخصصی این حوزه و از طرف دیگر استارتاپ‌ها و شرکت‏ های نوپای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) بعنوان سرمایه­ پذیران برگزار می­ شود.

در این مراسم استارتاپ‏ ها و شرکت­ ها ایده خود را برای سرمایه ‏گذاران ارائه (Demo) خواهند کرد و سرمایه­ گذاران پس از برگزاری جلسات خصوصی (B2B)، و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، میزان فروش و ... به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه ­گذاری در آنها اعلام تمایل خواهند کرد. در این صورت مذاکرات بعدی تا حصول نتیجه نهایی توسط مرکز فن‏ بازار ادامه خواهد داشت.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این مراسم، می توانند فرم ثبت نام و فراخوان را از لینک http://fanbazar.org/files/docs/form.zip دریافت کنند.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی

204/200

کد خبر: 731938

وب گردی

وب گردی