جنتی در گفت و گو با ایسکانیوز: ترامپ پدیده جدید گزافه گویی جهان است

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برخی از دشمنان نظام مانند استکبار جهانی با حرافی در صدد تضعیف نظام هستند گفت: ترامپ پدیده جدید گزافه گویی جهان است.

علی جنتی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرگزاری ایسکانیوز با تاکید بر اینکه جمعیت میلیونی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهر تهران و استانهای دیگر کشور نماد وحدت و یکپارچگی ملت اسلامی ما است گفت: عموم کسانی که در راهپیمایی شرکت کردند بیشتر هدفشان حمایت از آرمانهای جمهوری اسلامی و انقلاب و آرمانهای نظام است.

وی خاطر نشان کرد: علارغم وجود برخی مشکلات در زندگی،مردم همیشه در صحنه حضور دارند و پیام این مردم پیامی بر پایه وحدت و یکپارچگی ملت است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: آنچه را که ما شاهد هستیم برخی از دشمنان نظام مانند استکبار جهانی در صدد تخریب چهره جمهوری اسلامی هستند ضمن اینکه اخیرا رییس جمهور آمریکا در صحبت های خود مواضعی بر علیه برخی کشورها اعلام کرد و مردم همیشه در صحنه ایران توانستند جوابی کوبنده به حرفهای ترامپ و افکار وی بدهند.

جنتی با تاکید بر اینکه تا کنون رییس جمهور ایالات متحده آمریکا اظهاراتی ناپخته و بی منطق داشته است گفت: آقای ترامپ پدیده جدید گزافه گویی جهان است.

وی در ادامه اذعان کرد: تجربه چند دهه هم نشان داده که دولت مردان آمریکا علارغم تهدید ها و گزافه گویی هایی که دارند هیچ اقدامی نمی توانند انجام بدهند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان با بیان اینکه برای ما فرقی ندارد که ترامپ یا کس دیگر این موضع را نسبت به ایران دارد تصریح کرد: خصومت های آمریکا برای ما در طول چند دهه انقلاب کاملا روشن است و در برابر آنها هم ایستادگی خواهیم کرد ضمن آنکه مردم با حضور در صحنه های مختلف نشان دادند که پشت انقلاب و رهبری را خالی نمی کنند و در خصوص زیاده گویی هایی را که عنوان می شود مقاومت خواهیم کرد.

خبرنگار:علی درخشان/ انتشار دهنده: فاطمه سرلک

کد خبر: 731941

وب گردی

وب گردی