قهرمانان بدمینتون بانوان مشخص شدند

تیم سنگاپور قهرمان رقابتهای بین المللی بدمینتون دونفره بانوان جام فجر شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، دیدار فینال بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمیتون بانوان فجر در قسمت یک نفره (یکشنبه) در محل کمپ این فدراسیون بر گزار شد و پلی کاریوا از روسیه با پیروزی برابر حریف خود از سنگاپور به مقام قهرمانی دست یافت.

دیدار نهایی این رقابتها بین پلی کاریوا از روسیه و چوا از سنگاپور برگزار شد که در پایان این مسابقه پلی کاریوا توانست این بازی را با نتیجه 3 بر یک به سود خود خاتمه دهد و مقام قهرمانی این دوره را از آن خود نماید.

چوا از سنگاپور به مقام نایب قهرمانی دست یافت و سارا دلاوری از کشورمان به همراه گابریل از نیجریه مقام سوم مشترک یک نفره بانوان را کسب کردند.

همچنین دیدار فینال بخش دونفره (تیمی) بانوان صبح امروز (یکشنبه) بین دو تیم سنگاپور در محل کمپ فدراسیون بدمینتون برگزار شد و در پایان تیم دونفره رن نی اونگ و ژیانگ کریستال ونگ به مقام قهرمانی دست یافتند.

دیدار نهایی این مسابقات بین تیم دونفره رن نی اونگ و ژیانگ کریستال ونگ و تیم سیترا و یوجیان جون هر دو از سنگاپور برگزار شد که در پایان تیم رن نی اونگ و ژیانگ کریستال ونگ توانست با نتیجه 3 بر 2 دیگر تیم سنگاپوری را شکست داده و مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

تیم دونفره سیترا و یو جون از سنگاپور دوم شد و تیم های دونفره پگاه کامرانی و صفورا زمانلو از ایران و ساتوش و آراتی سارا سونیل از هند به مقام سوم مشترک دست یافتند.

فینالیست های رقابت‌های مردان مشخص شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، دیدار مرحله یک چهارم و نیمه نهایی بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در قسمت یک نفره و دونفره مردان در محل کمپ این فدراسیون برگزار شد و در پایان این پیکارها بدمینتون بازان راه یافته به دیدار نهایی مشخص شدند.

در قسمت یک نفره و در مرحله نیمه نهایی بدمینتون بازان اندونزی نیرواند و پانجی احمد در مقابل حریفان سنگاپور و اندونزی به پیروزی رسیدند و راهی مرحله فینال شدند. مقام سوم مشترک رقابتهای یک نفره مردان به بازیکنان اندونزی نوگراهه و واردیو رسید.

در قسمت دونفره مردان و در مرحله نیمه نهایی این پیکارها، تیم های دونفره کاریانتو و اصفهانی از اندونزی و آرجین و رامچندران از هند با پیروزی برابر تیم های اندونزی و دیگر تیم هندی به فینال راه یافتند.

تیم های دونفره اندونزی گوناما و فرانکی و تیم دونفره هند فرانسیس و تارن به مقام سوم مشترک رسیدند.

لازم به ذکر است که بازیکنان ایران از راهیابی به مرحله نیمه نهایی مردان در قسمت یک نفره و دونفره بازماندند.

بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون فجر در روزهای 21 لغایت 24 بهمن ماه جاری و با حضور 17 تیم خارجی و ملی پوشان بدمینتون کشورمان و با جوایز 20 هزار دلاری در بخش بانوان و آقایان در محل کمپ این فدراسیون در تهران برگزار شد.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده: پورعرب

604/601

کد خبر: 731985

وب گردی

وب گردی