یاسر هاشمی: تعالی علمی دانشگاه آزاد اسلامی از دغدغه‌های اصلی آیت‌الله بود

یاسر هاشمی با بزرگداشت عظمت انقلاب اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی را از بزرگترین دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی بویژه در زمینه علمی دانست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهندس یاسر هاشمی، رئیس دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه با نمایندگان نخبه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم که با حضور دکتر کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و دکتر حمزه سارویی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و بیان زحمات وی در راه اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مرحوم هاشمی رفسنجانی هیچ‌وقت برای دانشگاه آزاد اسلامی کم نمی‌گذاشت و در جلسات هیات امنا با روحیه بالا و پشتکار وافر حضور می‌یافت و تعالی علمی دانشگاه از دغدغه‌های اصلی او بود.

او با توجه به آثار علمی هاشمی گفت: گستردگی حضور وی در صحنه‌های سیاسی مانع فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی او نشد هرچند این فعالیت‌ها را تحت الشعاع قرار داد؛ امروزه آثار او همچون تفسیر راهنما و فرهنگ قرآن مرجع علمی غنی برای دانشجویان، طلاب و پژوهشگران حوزه قرآنی و دینی است.

دکتر سیدکورش سرورزاده رئیس واحد جهرم نیز در این جلسه پس از پخش کلیپی از مجاهدت‌های گسترده مرحوم هاشمی رفسنجانی با تجلیل از مجاهدت‌های آن مرحوم به معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم در ابعاد مختلف پرداخت.

در این جلسه نمایندگان نخبه باشگاه پژوهشگران جوان، استادان واحد و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان نیز حضور داشتند.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

204/200

کد خبر: 732243

وب گردی

وب گردی