نویسنده ، بازیگر نمایش می شود

نویسنده نمایش "حکومت الهی،جلد چهارم" به جای  یکی از بازیگران این نمایش روز جمعه 29 بهمن به روی صحنه می رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی گروه، عامر مسافر آستانه یکی از بازیگران نمایش "حکومت الهی،جلد چهارم" به دلیل جراحی لثه امکان بازی و دیالوگ گویی در روز جمعه 29 بهمن را ندارد لذا سیاوش پاکراه (نویسنده نمایش) در این تاریخ به جای وی به روی صحنه خواهد رفت.لازم به ذکر است مسافر و پاکراه در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای به ترتیب برای کارگردانی و نویسندگی نمایش"صور اسرافیل" تقدیر شدند.

"حکومت الهی،جلد چهارم" به کارگردانی محمد جواد طاهری تا 3 اسفند هر شب ساعت 20 در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه می رود و عامر مسافر آستانه،میلاد فرج زاده،شهاب مهربان،مریم نقیبی بازیگران این نمایش هستند.

این نمایش داستان سه پسر جوان است که باهم کافه ای را تاسیس می کنند،شب افتتاح کافه می خوابند و زمانی که بیدار می شوند همه چیز عجیب به نظر می رسد.

گفتنی است، دیگر عوامل این نمایش که اط 13 بهمن به روی صحنه رفته است عبارتند از نسترن پیکانو (دستیار کارگردان و برنامه ریز)،علی شعبانی (مدیر تولید)،معین رحیمی (مدیر صحنه)،علیرضا حبیبی کاسبی (طراح نور)،مهدی فاتحی (طراح پوستر و بروشور)،امیر حسین دوانی (مشاور طراحی)،محیا علی یاری (عکاس)

50255

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

کد خبر: 732281

وب گردی

وب گردی