جشنواره رهبران کارآفرین در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

چهارمین جشنواره رهبران کارآفرین با اعطای نشان عالی رهبران کارافرینی به برگزیدگان این جشنواره در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، چهارمین جشنواره رهبران کارآفرین با اعطای نشان عالی رهبران کارآفرین اول اسفند ۱۳۹۵ از سوی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در تالار علامه امینی برگزار می‌شود.

در انتخاب رهبران کارآفرین نوآوری، تولید محصولات یا ارائه خدمات جدید، اشتغال‌زایی، صادرات محصول یا خدمت، خطرپذیری، آینده‌نگری، بهره‌وری و توسعه منابع انسانی، پذیرش مسئولیت اجتماعی و حمایت از محرومان و خدمات علمی و فرهنگی از جمله شاخص‌هایی است که به آن توجه شده است.

این جشنواره با همکاری و مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران و شهرداری تهران و سایر دستگاه‌های اجرایی، سیاستگذار و قانونگذار برگزار خواهد شد.

هم‌چنین افتتاحیه این جشنواره با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جمعی از رهبران کارآفرین، اعضای اتاق بازرگانی، اعضای اتحادیه اصناف، فعالان بخش‌های اقتصادی و اجتماعی، متخصصان و اعضای هیأت علمی دانشگاه برگزار می‌شود.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

204/200

کد خبر: 732327

وب گردی

وب گردی