معاون برنامه ریزی و اقصاد دانش بنیان واحد اهواز کسب پروانه کارشناس استاندارد را برای اعضای هیات علمی دانشگاه یک ضرورت دانست و گفت: در راستای اهداف ساها (سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد) دکتر علی غلامی دانشیار تمام وقت گروه خاکشناسی واحد اهواز موفق به اخذ پروانه کارشناس استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران در زمینه تدوین استانداردهای ملی و آموزش و ترویج در رشته تخصصی کودها و سموم شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سروش زرین آبادی افزود: دارنده این پروانه قادر خواهد بود در چارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران به ویژه قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران مصوب 1371 مجلس شورای اسلامی و اصلاحات بعدی آن و تصویب نامه هیأت وزیران به شماره 85308/ت49913 ه مورخ 28/7/1393، و سایر مقررات ذیربط سازمان ملی استاندارد ایران انجام وظیفه نماید.
وی همچنان تاکید کرد: اعضای هیات علمی واحدهای دانشگاهی استان می توانند در خصوص اخذ پروانه کارشناس استاندارد از طریق سامانه سازمان ملی استاندارد ایران اقدام نمایند. در حال حاضر این امکان برای اساتید با مرتبه علمی دانشیاری و استادی از طریق بدون آزمون و با بررسی مدارک و سوابق و انجام مصاحبه و برای اساتید با مرتبه استادیاری از طریق برگزاری آزمون سراسری و مصاحبه امکان پذیر است.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 732382

وب گردی

وب گردی