احداث یادمان شهدای گمنام واحد گرمسار از اولویت های فرهنگی این واحد است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی مهدی نژاد از احداث یادمان شهدای گمنام در سایت مرکزی این واحد دانشگاهی به عنوان یکی از اولویت های فرهنگی یاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علیرضا لادن مقدم، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی مهدی نژاد، امام جمعه گرمسار از احداث یادمان شهدای گمنام در سایت مرکزی این واحد دانشگاهی به عنوان یکی از اولویت های فرهنگی و ماندگار یاد کرد وگفت: عملیات احداث یادمان شهدای گمنام این واحد دانشگاهی پس از اخذ مجوزهای لازم بزودی آغاز خواهدشد.

در این دیدار که در محل دفتر امام جمعه گرمسار و با حضور معاون دانشجویی فرهنگی، مدیر فرهنگی، مدیر حراست، مدیر روابط عمومی و مسئول ستاد شاهد و ایثارگران واحد برگزار شد، سرپرست واحد گرمسار گزارشی از وضعیت موجود ارائه و برنامه های آتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در حوزه های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، اداری مالی و عمرانی را برشمرد.

دکتر لادن مقدم به اخذ رشته های پیراپزشکی، پرستاری، هوشبری، اتاق عمل و تغذیه به عنوان نیاز جامعه اشاره کرد و گفت: تاسیس دانشکده پیراپزشکی را در واحد گرمسار پیگیری خواهیم کرد.

سرپرست واحد گرمسار تولید ثروت از علم و کاهش وابستگی به شهریه، تاسیس شرکت های دانش بنیان، راه اندازی مراکز رشد واحدهای فناور، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، کرسی های نظریه پردازی و تریبون آزاد، کیفی سازی آموزش و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی را از اولویت های این واحد دانشگاهی برشمرد.

دکتر لادن مقدم بر تعامل بیشتر دانشگاه با مسئولین و ادارات شهرستان تاکید کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار متعلق به مردم خوب گرمسار است و با تعامل سازنده مسئولین و اهتمام همکاران شاهد رشد و پیشرفت دانشگاه خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی مهدی نژاد، امام جمعه گرمسار هم با تبریک انتصاب دکتر علیرضا لادن مقدم به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، حمایت و پشتیبانی از مسئولان را یادآور شدو گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی از اهداف ماست و همواره از مسئولان حمایت می کنیم.

وی گفت: ما همه درخدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و افتخار می کنیم که سرباز نظام هستیم و باید نقاط ضعف گذشته را تبدیل به قوت کرده و نقاط قوت را تقویت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی مهدی نژاد با حمایت از مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار جایگاه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار را بالا دانست و خاطر نشان کرد: با تمام وجود در خدمت پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار خواهد بود.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 732416

وب گردی

وب گردی