دیپلماسی کشتی دوباره کارآیی خود را نشان داد/ آمریکایی‌ها به ایران رسیدند

اتحادیه جهانی کشتی در خبری که روی خروجی سایت خود قرار داد، به حضور تیم کشتی آمریکا در ایران و قدرت دیپلماسی کشتی اشاره کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون کشتی، در خبر سایت اتحادیه جهانی آمده است:

پس از هفته‌ها بحث دیپلماتیک بین دولت‌های ایران و آمریکا، کشتی‌گیران ایالات متحده آمریکا، یکشنبه به ایران رسیدند. این تیم به رهبری جردن باروز، قهرمان المپیک لندن وارد ایران شد و مورد استقبال هواداران و رسانه‌های گروهی قرار گرفت.

تیم کشتی آزاد آمریکا پس از اینکه دولت‌های ایران و ایالات متحده آمریکا هفته‌ها روی جزئیات مسافرت قانونی بین دو کشور بحث کردند، به ایران رسید. مسائل پیش آمده در هفته گذشته پس از اینکه یک دادگاه در آمریکا با لغو فرمان اجرایی، بار دیگر اجازه ورود اتباع ایرانی را به ایالات متحده آمریکا داد، حل و فصل شد و دولت ایران نیز متقابلا اجازه ورود کشتی‌گیران آمریکایی را به کشور خود داد.

جردن باروز قبل از سفر به ایران در این زمینه گفته بود: مردم ایران کشتی را دوست دارند. آنها طرفداران بزرگی برای من هستند و من ناامید بودم وقتی نمی‌توانستیم به اینجا بیاییم. بدیهی است که نظر من و دیدگاه مسئولان کشورم متفاوت است.

اتحادیه جهانی کشتی در انتهای این خبر نیز به پخش مستقیم رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد کرمانشاه بر روی سایت خود اشاره کرده است.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده: پوریا پورعرب

604/601

کد خبر: 732418

وب گردی

وب گردی