سونی اولین پخش‌کننده‌ی بلو-ری ۴K خود را با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه می‌کند

در طول نمایشگاه CES 2017 که ماه گذشته برگزار شده بود، سونی از پخش‌کننده‌ی بلو-ری خود که می‌تواند دیسک‌های بلو-ری ۴K را پخش کند، رونمایی کرد. این پخش‌کننده‌ی بلو-ری که با مدل UBP-X8000 شناخته می‌شود، قرار است به زودی وارد بازار شود و به همین دلیل، سونی مشخصات این پخش‌کننده‌ی بلو-ری و قیمت آن را مشخص کرده است. اولین پخش‌کننده‌ی بلو-ری ۴K سونی قرار است ماه آینده برای خرید موجود شود.

به گزارش ایسکانیوز، سونی می‌گوید که این پخش‌کننده‌ی بلو-ری با هر دیسکی که فکرش را بکنید، سازگاری دارد؛ یعنی حتی می‌توانید دیسک‌های Super Audio CD و Blu-ray 3D را هم روی آن پخش کنید.

اولین پخش‌کننده‌ی بلو-ری ۴K سونی، با قیمت ۳۰۰ دلار وارد بازار خواهد. ماه مارس سال جاری، قرار است شاهد ورود این پخش‌کننده‌ی بلو-ری به بازار باشیم. سونی می‌خواهد در کنار پخش‌کننده‌ی بلو-ری خودش، چند تلویزیون ۴K هم عرضه کند. قیمت این تلویزیون‌ها هم از ۱۰۰۰ دلار شروع می‌شود تا ۷۵۰۰ دلار پیش می‌رود.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که با خرید یک ایکس‌باکس وان اس، که قیمت‌اش از پخش‌کننده‌ی بلو-ری ۴K سونی هم ارزان‌تر است، می‌توانید نه تنها دیسک‌های بلو-ری ۴K را پخش کنید، بلکه می‌توانید بهترین بازی‌های روز و نرم‌افزارهای ویندوز ۱۰ را هم تجربه کنید.

منبع: دیجی کالا

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 732583

وب گردی

وب گردی