در نظر داریم تعداد مساجد شهر را افزایش دهیم

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ و نقل شورای شهر تهران:بودجه رسیدگی به ساخت مساجد از سایر بودجه مجموعه‌های فرهنگی شهرداری کمتر است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، احمد دنیامالی در سیصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران اعضای شورای شهر تهران درخصوص بودجه تخصیص یافته برای ساخت و تعمیرات مساجد تهران با بیان اینکه بحث مطرح شده از سوی سالاری مغایرتی با وظیفه شورا ندارد افزود: اگر قرار است به کمک مساجد بیائیم، باید کمک به صورت متعادل انجام شود.
وی درباره بودجه‌ای که برای ساخت مسجد در اطراف اتوبان امام‌علی‌(ع) در نظر گرفته شده است افزود: قرار است دو سه مسجد در اطراف اتوبان امام‌علی‌(ع) ساخته شود که برای آن هزینه دو میلیارد تومانی در نظر گرفته‌اند. اگر درخصوص تخصیص بودجه به مساجد تفاوتی وجود دارد، به دلیل آن است که برخی از مساجد باید مقاوم‌سازی و برخی دیگر باید ساخته شود.
رئیس کمیسیون عمران و حمل ‌و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه ما در نظر داریم تعداد مساجد شهر را افزایش دهیم گفت: ساخت مساجد یکی از موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.
وی افزود : همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید مساجد به وسیله هیات امنا اداره و ساخته شوند و این موضوع وظیفه دولت نیست .

دریافت کننده:زهرا پورعادل / انتشار دهنده:زهره حاجیان

700/703

کد خبر: 732719

وب گردی

وب گردی