برگزاری کارگاه آموزشی فرهنگی با عنوان ارتقای فرهنگ کار در دانشگاه

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان اقدام به برگزاری کارگاه فرهنگی با عنوان "ارتقای فرهنگ کار در دانشگاه" با مجوز معاونت دانشجویی فرهنگی سازمان مرکزی نموده که با استقبال حضوری و غیر حضوری کارکنان و اعضای هیات علمی واحدهای سراسر کشور همراه شده است.

به گزارش ایسکانیوز، این کارگاه آموزشی با همکاری واحد الکترونیکی و به صورت حضوری برای کارکنان و اساتید این واحد برگزار و بصورت غیر حضوری و آنلاین و همزمان در کل کشور پخش شد. اساتید این کارگاه آموزشی فرهنگی دکتر عامری شهرابی و دکتر کاووسی بودند.

دکتر کاووسی ضمن ارائه تعاریف متعدد از فرهنگ و سپس فرهنگ کار بیان کرد: همه انسانها الگوی فکری ، احساسی و رفتاری دارند که در طول زندگی به انسانها آموخته می شود و بیشترین آموزش در سنین ابتدایی است. پژوهش باید وارد حوزه فرهنگ شود و باید به جای نخبه پروری اقدام به نیاز سنجی شودکه در سایه برنامه ریزی درون سازمانی امکان پذیر است.

در ادامه دکتر شهرابی ضمن اشاره به تعهد اجتماعی ، وجدان کاری گفت: فرهنگ رقابتی و تطبیق فرد با شغل همراه با وفاداری و علاقه به سازمان از اصول مهم در یک سازمان است و باید فرهنگ سازمانی قوی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 732769

وب گردی

وب گردی