معرفی بازی Telloy؛ پایان انتظارات

سرانجام 111% هم با یکی از بازی هایش توانست ما را جذب کند. همانگونه که بامعرفی JUSDICE گفته بودیم، این توسعه دهنده حکم Ketchapp دوم را برای دارندگان اسمارت فون ها داشته و سالیانه بازی های زیادی را روی تلفن های هوشمند عرضه می کند. اپلیکیشن هایی که اتفاقا موفقیت های نسبتا خوبی به دست آوردند ولی بعضا با مکانیزم هایشان بعد از یک ساعت رنگ خستگی به خود می گرفتند.

به گزارش ایسکانیوز، اما اعضای 111% حالا با Telloy آمده اند تا یک تجربه متفاوت نسبت به کلیشه های صنعت گیمینگ به بازیکن ها هدیه داده و بگویند که همانند روزهای ابتدایی تاسیس استودیوی کوچک شان، می توانند بازی های خوبی از دیدگاه کیفیت بسازند. خوب حالا این جذابیت های Telloy از کجا نشات می گیرند؟ پرداخت درست به جمله Simple But Addictive که 111% برای تمام ساخته هایش استفاده می کند.

عناوین آن ها همیشه ساده [Simple] هستند ولی معمولا نمی توانند معتاد کننده [Addictive] باشند. دقیقا خلاف Telloy که شاهد یک بالانس مناسب بین این دو قسمت هستیم. همانگونه که اسکرین شات های نشان می دهند، این اپلیکیشن نقش کمانداری را به شما داده و باید طی مرحله های گوناگون با محدودیت هایی دشمنان را بکشید. جالب ترین بخش گیم پلی ساخته استودیوی 111% را می توانیم چگونگی حرکت شخصیت داستان بنامیم.

اینجا برای رفتن به بقیه نقطه ها هم باید از کمان کمک بگیرید. ساده بگوییم، بعضی از تیرها حکم تلپورت را داشته و بعد از فرود آمدن روی یک قسمت شما آنجا خواهید رفت. بنابراین ابتدا باید با شلیک یک دسته از آن ها به منطقه های بالایی حرکت نموده و سپس با استفاده از بقیه تیرها دشمنان را بکشید. یعنی برای تمام مرحله ها، دو گونه مختلف از تیرها [بسته به استیجی که انتخاب می کنید] خواهید داشت.

برای کشتن دشمنان تنها یک کمان نداشته و می توانید از چندین اسلحه متفاوت با تیرهای گوناگون همانند آتش یا رعد استفاده کنید.

رنگ بندی عالی آبجکت ها با طراحی نسبتا جالب محیط موجب شده تا Telloy از نگاه گرافیک یکی از خوب های امسال باشد. البته چون تعداد مرحله ها زیاد هستند، طبیعتا بعد از چندین ساعت آن جذابیت ابتدایی را نمی توانیم ببینیم. توسعه دهنده می توانست برای این قسمت دست به خلاقیت هایی بزند ولی آن ها تصمیم گرفته اند تا به همین بسنده کنند. دوست داشتیم همین زیبایی ها را با بخش موسیقی هم شاهد باشیم.

ولی وضعیت برای این قسمت خیلی وخیم است. قطعه های استفاده شده خیلی کم بوده و به سرعت خسته کننده می شوند. تنها امیدواریم 111% جدا از اضافه سازی مرحله های متفاوت به عنوانش، نیم نگاهی هم به موسیقی داشته باشد. حرف های خود را اینگونه به پایان می رسانیم که Telloy با مکانیزم های مثبت خود یکی از جذاب ترین ساخته های 111% است و تجربه آن را 111% پیشنهاد می کنیم.

200/202

منبع: دیجیاتو

دریافت کننده : ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 732811

وب گردی

وب گردی