دانشجویان شاهد و ایثارگر نور چشم دانشگاه هستند

دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران واحد اهواز با تاکید بر خدمت به دانشجویان شاهد و ایثارگر، به آغاز نیمسال دوم سال تحصیلی 96-95 در واحدهای دانشگاهی استان اشاره نمود و گفت: به رسم همه ساله و در ابتدای هر نیمسال تحصیلی جلسه ای مشترک برای رسیدگی به مسائل دانشجویان شاهد و ایثارگر واحد، در جهت اجرایی نمودن بخشنامه های صادره دانشگاه و ارائه خدمت بیشتر به این عزیزان که نور چشم دانشگاه هستند، برگزار می شود تا با هماهنگی و تمهیدات لازم ترم را شروع کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر شهرام لک که میزبان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان و معاونین وی بود رسیدگی به امور دانشجویان شاهد و ایثارگر را یک مهم و اصل برشمرد و خاطرنشان ساخت: با توجه به اهمیت موضوع رسیدگی به مشکلات و مسائل دانشجویان شاهد و ایثارگر استان نماینده ای برای طرح مسائل در عالی ترین سطح شورای استان انتخاب شده که در جلسات شورای استانی دانشگاه حضور خواهد داشت.

وی یکی از دستاوردهای برگزاری این سلسله جلسات را با حضور مسئولین ارشد دو مجموعه، همگرایی بهتر و بیشتر و دوم برنامه ریزی برای برگزاری بزرگداشت شهدا، در روز 22 اسفند امسال دانست.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان نیز ضمن قدردانی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی خصوصا دکتر لک که به مسایل دانشجویان شاهد و ایثارگر توجه و اهتمام ویژه دارد، افزود: فرمان تاریخی حضرت امام (ره) برای تاسیس بنیاد شهید در سال 58 و تصویب روز شهداء توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی نفطه عطفی برای ملت عزتمند ایران اسلامی بود.

عبدالرضا فرجیان گفت: امسال قصد داریم مراسم بزرگداشت روز شهداء را پررنگ تر و چشم گیر تر سال قبل برگزار نماییم و به حمایت جدی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان همچون گذشته نیازمندیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان به آشنایی 45 درصد مردم با بزرگداشت روز شهداء اشاره کرد و ادامه داد: از سه سال پیش با روی کار آمدن دولت یازدهم مردم با برگزاری بزرگداشت هایی با این روز مهم آشنایی بیشتری پیدا کرده اند که در نظر داریم با برنامه هایی که در سطح دانشگاه ها برگزار می گردد این میزان را به بالاترین سطح ممکن برسانیم.

فرجیان از ظرفیت های بالای استان خوزستان بعنوان دروازه ورود تشییع و سرزمین دفاع، جهاد و شهادت در هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان سرمایه های معنوی نام برد و تصریح کرد: برنامه های خوب و متنوعی برای دانشجویان و تکریم مقام شامخ شهداء تدارک دیده شده است.

وی بازدید 30 هزار نفر از خانواده ها و والدین شهداء را از مناطق هشت سال دفاع مقدس را یکی از این برنامه ها معرفی کرد.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 732858

وب گردی

وب گردی